به هواداران اطمینان می دهم: استقلال قهرمان جام حذفی می شود

به هواداران اطمینان می دهم: استقلال قهرمان جام حذفی می شود

هاشم حیدری درباره شرایط استقلال گفت: شکست در دربی باعث تضعیف روحیه آبی ها شد و استقلال حق باخت نداشت. البته یک شکست و سپس یک تساوی در 2 بازی باعث شد استقلال قهرمانی را از دست بدهد و با اینکه هنوز چیزی قطعی نشده اما کار این تیم برای قهرمانی در جام حذفی لیگ برتر بسیار سخت شده است.

وی افزود: داوری مقابل استقلال بود و در دربی اگر داور پنالتی می گرفت سرنوشت این دیدار عوض می شد و به غیر از دربی، استقلال در چند بازی دیگر هم از قضاوت متضرر شد اما در عوض پرسپولیس از این بازی پیروز شد. داوری و سوت ها به نفع این تیم بود تا پرسپولیس از بحران خارج شود. اگر به بازی مس رفسنجان با پرسپولیس دقت کرده باشید، پنالتی که برای قرمزها گرفته شد اصلا پنالتی نبود و این اشتباه دو متر بیرون از محوطه جریمه رخ داد. در بازی پیکان داور وقتی دید پرسپولیس گل نزده پنالتی ناعادلانه اعلام کرد.

مهاجم سابق آبی پوشان ادامه داد: لیگ برای استقلال تمام شده اما این تیم می تواند در جام حذفی جبران کند و هواداران را با قهرمانی خوشحال کند. با وجود همه این مشکلات این تیم نتایج خوبی کسب کرده است و هیچکس نمی تواند از عملکرد آبی پوشان انتقاد کند.

حیدری در پایان گفت: مدیریت باشگاه استقلال نشان داد که به فکر بازیکنان و هواداران تیم نیست. در فصل 3 سرمربی عوض شد و مشکلاتی وجود داشت تا اینکه این تیم خوب از آسیا حذف شد، به نظر من هواداران فکر نمی کردند مدیران باشگاه چنین مشکلاتی را برای تیم به ارمغان بیاورند و استقلال از این تیم حذف شود. مسابقات آسیایی به همین راحتی.

دیدگاهتان را بنویسید