بودجه های فدراسیون باید 5 برابر شود/ ورزش ارتباط مستقیم با اقتصاد دارد


ساعت: 08:49
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839429

افزایش 15 تا 20 درصدی بودجه ورزش جوابگوی نیازهای ما نیست.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: هر چه در ورزش سرمایه گذاری کنیم تاثیر مستقیمی بر عملکرد تیم های ما در میادین ورزشی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در نشست با اعضای فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همکاری وزارت ورزش و جوانان قدردانی می کنم اما این مهم نکته این است که ورزش مستقیماً «سرمایه گذاری در ورزش نیز تأثیر مستقیمی بر عملکرد تیم های ما در زمین دارد.

وی گفت: ما و همه فدراسیون های ورزشی حدود 70 درصد هزینه هایمان را ارزی داریم. در واقع افزایش 15 تا 20 درصدی بودجه ورزش جوابگوی نیازهای ما نیست و این بودجه حداقل نیاز به افزایش 5 برابری دارد. بیشتر برنامه های فدراسیون های ورزشی شامل تمرینات، مسابقات بین المللی و شرکت در مسابقات رسمی تا شهریورماه است و اگر حداکثر تا تیرماه بودجه فدراسیون ها داده شود، می توانند اردوها و اعزام تیم ها را به مسابقات بین المللی بهتر برگزار کنند.

دبیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فدراسیون‌ها مجبورند برای امکانات خود و بسیاری از امکانات کوچک‌ترشان در سراسر کشور اجاره بها بپردازند و مربیان می‌خواهند به جای تربیت شاگردان در باشگاه‌های خود، اجاره‌بها را پرداخت کنند. کشور. در مورد شرکت توسعه، مجلس قانونی را تصویب کرد که در صورت اصلاح، دست وزارت ورزش و شرکت توسعه برای کمک به فدراسیون ها در این زمینه باز می ماند.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان گفت: در این جلسه به نمایندگی از فدراسیون های ورزشی صحبت کردم اما برای کشتی، ورزش ملی و اولین کشور در کشور باید بگویم 112 قهرمان جهان و المپیک داریم. که نزدیک به 300 مدال جهانی و المپیک را به دست آورده اند.» کشور را به ورزش آوردند، کشتی نگین ورزش ایران است و هر چقدر به این ورزش اهمیت بدهیم نتایج آن را در مسابقات المپیک، جهانی و بین المللی خواهیم دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید