بیانیه جامعه ورزش بوشهر در محکومیت اقدامات معاندین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ مردم ایران بارها ثابت کرده اند که در بحث امنیت کشور، حتی اگر گلایه هایی هم وجود داشته باشد، همیشه در وسط قرار دارند، اما هیچ گاه خوشحال نیستند که برخی به بهانه امنیت و آرامش کشور را برهم بزنند. از این گلایه ها

یکی از گروه هایی که همواره حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران نشان داده و همواره برای کسب افتخار برای ایران عزیز تلاش کرده اند، ورزشکاران غیور این کشور هستند که رهبر انقلاب نیز بر این موضوع تاکید کردند.
جامعه ورزش استان بوشهر در بیانیه ای اقدام معاندین را برای حفظ امنیت کشور و مقابله با متخلفان صلح در کشور محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

“نام خدا”

«یریدون لیتفاوا نور الله بافواحم ماتم نوره و لوکره الکفرون»; بر همگان روشن است که این خاندان بزرگوار از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با انواع توطئه ها و ترفندها از جمله جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، ترور علما و نخبگان، تحریم های گسترده و عملیات روانی مواجه بوده اند. و دشمنان نظام اسلامی . او با ایجاد قیام های فراوان سعی در توقف حرکت شتابان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشت و برای رسیدن به اهداف شوم و شوم خود از هیچ کوششی برای ضربه زدن به این نظام مقدس و مردم کشور انقلابی فروگذار نکرد.

قیام اخیر که با مرگ شبیه سازی شده یکی از هموطنانمان برای حمله به پیکر نظام مقدس اسلامی و براندازی آن توسط دشمنان قسم خورده پایه گذاری و به دنبال آن، نمونه دیگری از خیانت و کینه توزی و ریاکاری آنان است. فریب خوردگان داخلی همان چیزی است که با درایت مردم دوراندیش ایران اسلامی دوباره خنثی شده است بی شک قیام اخیر نشان داده است که استکبار جهانی پیشرفت و اقتدار و اعتبار و موفقیت و دستاوردهای غرور آفرین است. نظام اسلامی و ملت ایران در عرصه های مختلف که همه دنیا در نشست علنی نظاره گر آن هستند، سازمان ملل متحد آن را ندید و جبهه دشمنان و دشمنان داخلی را به تحقق آرزوی دروغین و خام خود تشویق کرد. ایجاد تحریم، انزوای ملت، تداوم فشار اقتصادی، تروریسم و… خوشحال تر از قبل هستند، از اتفاقات و اتفاقات اخیر خوشحال هستند.

لذا جامعه ورزش استان بوشهر به همراه سایر مردم نجیب، انقلابی و غیور استان بوشهر و به عنوان قطره ای در دریای خروشان مردم، ضمن محکومیت اغتشاشات جاری اخیر و هرگونه اغتشاش و عنایت به منویات مقام معظم رهبری جامعه هنری و ورزش ما سالم است و عناصر حقیقی و شریف در آن کم نیست و جایگاه چند نفر ارزش ندارد و جامعه هنری و ورزشی به این مقام ها آلوده نمی شود. از دشمن سعادت است و برای شهدای این حوادث علو درجات را آرزو می کند و در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مردم سالاری دینی بر اساس سیره امام (ره) و آموزه های آن حضرت کوشا بود. قرآن دشمنان اخیر مرهون عزت روزافزون ملت ایران به دلیل موفقیت های دیپلماتیک انقلاب اسلامی در سازمان ملل و کشورهای منطقه و پاسداشت آبروی شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. ره) که با سخنرانی مؤثر رئیس جمهور محترم در مجمع سازمان ملل متحد در قالب بسیاری از دستاوردهای چشمگیر ایران اسلامی. اتفاق افتاد، او خود را از دست عوامل سلطه جهانی توجیه کرد و جبهه چالش ضد انقلاب (فرقه تروریستی و جوی، حزب کومله، بقای رژیم ننگین پهلوی، منافقین، گروهک های تجزیه طلب، امپریالیست ها و بازماندگان فتنه 88) اعلام کرد. حفظ امنیت و آرامش جامعه و مقابله با هر گونه اغتشاش و توطئه و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا با فریاد «آماده فداکاری» خواهیم بود. یا ایها الذین آمنوا عن تنسروا، الله جانسارکم، یاربت کاوالکم کما».

انجمن ورزش استان بوشهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید