بیانیه رسمی روبیکا در پی اقدامات سیاسی گوگل


ساعت: 17:50
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906595

روبیکا اعلام کرد: از صبح امروز، 15 آبان 1401، سپر امنیتی گوگل هشداری را برای برخی از کاربران روبیکا ارسال کرد. ما سعی می کنیم با تماس با Google Play در مورد جزئیات این پیام بیشتر بدانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روبیکا اعلام کرد: از صبح امروز، 15 آبان 1401، سپر امنیتی گوگل هشداری را برای برخی از کاربران روبیکا ارسال کرد. ما سعی می کنیم با تماس با Google Play در مورد جزئیات این پیام بیشتر بدانیم.

این اتفاق افتاد تا اینکه روبیکا به تازگی آپدیت جدیدی را منتشر کرد و دسترسی های قبلی خود را تغییر داد و این دسترسی ها کاملاً متعارف و مشابه دیگر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی است.

با توجه به محبوبیت گسترده کاربران روبیکا، به گواه ارسال روزانه بیش از 500 میلیون پیام منحصربفرد از نزدیک به 35 میلیون کاربر فعال در ماه گذشته از نزدیک به 50 میلیون نصب فعال، احتمال انگیزه های سیاسی در این اقدام بسیار بیشتر است. مستحکم خواهد شد

حمله ای که اخیرا توسط اپل به بهانه تحریم های آمریکا علیه ایران انجام شد.

با توجه به آنچه در بیانیه قبلی روبیکا اعلام کردیم، از اعمال محدودیت به دلایل سیاسی و امنیتی برای دسترسی کاربران به خدمات بین‌المللی حمایت نمی‌کنیم، اما معتقدیم تلاش پلتفرم‌های بین‌المللی برای اعمال محدودیت برای کاربران ایرانی مغایر با آنها است. ادعاها.

ما در حال حاضر در حال بررسی شرایط فنی هستیم و با کسب اطلاعات بیشتر شما را با جزئیات جدید به روز می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید