بیانیه فالوورها: در 11 سال فقط 450 میلیون تومان گرفتم!

بیانیه فالوورها: در 11 سال فقط 450 میلیون تومان گرفتم!

حسین پیروانی دروازه بان تیم ملی درباره شکست 2 بر صفر شب گذشته فجر سپاسی مقابل تراکتورسازی و سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفت: متاسفانه اتفاقی که نباید می افتاد افتاد. تیم فجر سپاسی نباید سقوط می کرد، هیچکس انتظار نداشت این تیم استقلال و پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، اما فجر می توانست در بازی های خانگی خود بهتر عمل کند و اگر نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو را در شیراز شکست می داد، حالا در آستانه شکست قرار می گرفت. از سقوط ما با این تیم صحبت نکردیم.

وی ادامه داد: سقوط دهه فجر سپاسی دلایل زیادی داشت. بودجه این باشگاه حدود 30 تا 35 میلیارد تن بود در حالی که سایر تیم ها 200 تا 300 میلیارد هزینه کردند و با این شرایط مسابقه بسیار سخت می شود. دیگر اینکه این تیم در شهر خودشان مظلوم بودند، هیچکس از فجر حمایت نکرد و این تیم مظلوم افتاد. همه شرایط این تیم را از بیرون دیدند، مشکلات فجر را دیدند اما در طول فصل هیچ قدمی برای حمایت و رفع موانع این تیم برداشته نشد.

سرمربی سابق فجر سپاسی گفت: 11 سال سرمربی این تیم بودم و با فجر قهرمان ایران شدم و نماینده ایران در آسیا بودیم. ما در آن سال ها همین مشکلات را داشتیم و رقابت سختی با تیم های بزرگ داشتیم، اما شرایط ما در تیم خیلی بهتر بود، تیم خیلی خوبی داشتیم با این امید که هیچ وقت نگران بازیکنان نباشیم، بازیکنان بزرگی مثل مهزاد معدنچی، سیاوش اکبرپور، علی علیزاده، متوفی. ما به علی انصاریان، مهدی رحمتی و دیگران خیانت کردیم. فوتبال ایران و ما به تیم خود دسترسی نداشتیم و همیشه به تیم های دیگر بازیکن داده ایم، اما الان در فجر چنین شرایطی وجود ندارد، البته این شرایط در همه مدیران فوتبال و باشگاهی ما وجود دارد. تیم های پایه و قابل اعتماد زیاد سرمایه گذاری نمی کنند و همه روی نتایج تمرکز کرده اند.

یکی از مریدان با انتقاد از حضور سراسای در دهه فجر گفت: من برای مجتبی سراسای احترام زیادی قائلم اما وقتی در نشست خبری شنیدم که من را به زور به دهه فجر آورده اند، بسیار ناراحت شدم. چرا باید این اتفاق بیفتد و یک مربی را به تیمی تحت فشار بیاورد؟ به نظر من اگر نیروی انتظامی تا پایان لیگ در فجر سپاسی بماند، نتایج بدتر از این نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آینده فجر سپاسی چگونه خواهد بود و آیا می توانیم دوباره این تیم را در لیگ برتر ببینیم؟ گفت: باز هم می گویم از ایام فجر بسیار ناراحت هستم و امیدوارم بلایی که بر شیراز آمد سر فجر نیاید. تیم شهید سپاسی قابل احترام است و نباید اینطور رها شود. زمانی که سرمربی این تیم بودم هر وقت در مسابقات مشکل داشتیم سر مزار شهید سپاسی می آمدیم و کمک می گرفتیم. خدا می داند ما آن موقع به تهران رفتیم، استقلال و پرسپولیس 4 گل زدند. به همین دلیل می گویم این تیم باید با نامش حمایت شود.

سرمربی سابق فجر سپاسی در پاسخ به این سوال که حاضر است به این تیم کمک کند؟ وی افزود: من عاشق فجر سپاسی هستم و زمانی که در این تیم بودم همیشه بدون علاقه کار کرده ام. من 11 سال سرمربی این تیم بودم و فقط 450 میلیون می گرفتم اگر یک سال دیگر برای تیم دیگری همین مبلغ را می گرفتم، فجر سپاسی باید زیر چتر مدیران استانی برود، حیف است تیمی با این پتانسیل در این روز می افتد و بگذار مثل برق شیراز از بین برود.

دیدگاهتان را بنویسید