بیانیه مداحان بسیجی به مناسبت روز قدس


ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834952

سازمان بسیج مداحان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان بسیج مداحان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.



متن بیانیه به شرح زیر است:

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز الله قدس یکی از اقدامات ماندگار و جهانی امام راحل ره بود که توانست خود را در جهان اسلام آراسته کند.

مقاومت مردم فلسطین در این سالها به ویژه سال گذشته نشان داد که این رژیم به پایان رسیده است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئله بزرگ ناپدید شدن اسرائیل به میان خواهد آمد. آینده ی نزدیک.

همچنین تدبیر رهبر کبیر انقلاب نه تنها چهره مظلوم و بیدار فلسطین را در جهان پایدارتر کرد، بلکه توطئه های رژیم سفاک صهیونیستی را بر همگان آشکار ساخت.

در واقع شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد بین شیعیان و سنی های جهان شده است که این امر با سردادن ندای ذلت و مرگ بر اسرائیل و ابراز انزجار از مردم جهان انجام می شود. جنایات رژیم اسرائیل وی گفت: اسرائیل غده سرطانی در منطقه هرگز نمی تواند ملت مسلمان را از هم جدا کند و باید از سطح زمان محو شود.

بدون شک تمامی اقدامات تروریستی و تکفیری در منطقه از جمله شهادت دو روحانی در حرم رضوی و یا حوادث تروریستی در افغانستان نشات گرفته از اتاق فکر و کنترل این رژیم غاصب است.

هم اکنون سازمان بسیج مداحان و شوراهای مذهبی کشور به مناسبت روز قدس اعلام می کند که امت واحده اسلامی از سراسر جهان علاوه بر حضور همه جانبه جهادی و تبیین و روشنگری توطئه های این رژیم سفاک در تمامی برنامه های خود در راهپیمایی روز جمعه شرکت خواهند کرد. . نهم اردیبهشت شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فرا می خواند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید