روز قدس مناسبت مهمی برای حرکت جدی برای کمک به فلسطین است


ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834682

رهبر جبهه انصارالله یمن گفت: روز قدس مناسبت مهمی برای یادآوری مسئولیت امت اسلامی در قبال فلسطین و قیام امت اسلامی برای حمایت جدی از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالملک الحوثی، رهبر جناح انصارالله یمن به نقل از المسیره گفت: ما به مردم فلسطین و سربازان فلسطینی و نگهبانان مسجد الاقصی درود می فرستیم.

وی افزود: روز قدس مناسبت مهمی برای یادآوری مسئولیت امت اسلامی در قبال فلسطین و قیام امت اسلامی برای حرکت جدی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین است.

الحوثی تاکید کرد: روز قدس مناسبت مهمی برای وحدت در موضوع فلسطین است و باید موضعی صحیح و واحد اتخاذ شود. مسئله فلسطین یکی از روشن ترین مسائل است که ابهام ندارد و همه امت اسلامی به آن اذعان دارند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: امت اسلامی در فتح اماکن مقدس اجماع دارند و پاکسازی فلسطین از لوث صهیونیست ها بر عهده همه مسلمانان است. این حق عامل مهمی در وحدت امت اسلامی در موضعی متحد در حمایت از مردم فلسطین است.

الحوثی گفت: مردم یمن با توجه به مبانی اسلامی و هویت دینی خود، در موضع صریح خود در دفاع از حقوق ملت فلسطین قاطع هستند. ملت ما بر حق فلسطین برای پاکسازی سرزمین خود و زدودن ظلم از مردم فلسطین ثابت قدم است.

وی افزود: مردم ما در کنار آزادگان امت اسلامی و محور مقاومت در تلاش برای افزایش سطح همکاری و هماهنگی هستند. این همکاری بین امت اسلامی بهترین مصداق همکاری علی البر و التکوه است.

الحوتی گفت: معادله سعید حسن نصرالله را تایید می کنیم که گفته بود هرگونه تهدید علیه قدس به معنای جنگ منطقه ای است. از مشارکت با همه آزادگان امت اسلامی و ملت فلسطین و محور مقاومت دریغ نخواهیم کرد.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حال افول است و پیروزی قطعی است. واقعیت گواه زوال رژیم صهیونیستی است. نشانه های فروپاشی رژیم صهیونیستی از سوی سران آن کشف و شناسایی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید