بیانیه وزارت ورزش در واکنش به توهین ملی پوش سابق والیبال به زمین حضرت زهرا (س)

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922777

وزارت ورزش در واکنش به توهین ملی پوش سابق والیبال به حضرت زهرا (س) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به توهین ملی پوش سابق والیبال به حضرت زهرا(س) بیانیه ای نوشت و نوشت: ائمه خط قرمز جامعه ایران و توهین به مقدسات و بی احترامی به ائمه اطهار محسوب می شوند. بانوی آن دو حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها. به شدت محکوم است.

متن بیانیه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پی هتک حرمت به حریم مطهر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توسط فردی به شرح زیر است:

به نام خدا

ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی همواره با پشتوانه اعتقادات خود در مسابقات رقابتی حاضر شده و توانایی خود را در برافراشتن پرچم کشورمان به منصه ظهور رسانده اند اما بی احترامی بی شرمانه اخیر یک والیبالیست سابق به بانوی دو عالم حضرت سلام فاطمه زهرا(س) بر خاک و عبور از خطوط قرمز موجی از نارضایتی و انزجار را به دنبال داشت که به انحاء مختلف بازتاب داشت و وزارت ورزش و جوانان این گونه رفتارهای مغایر با ارزش های ایرانی-اسلامی را به شدت محکوم می کند.

این وزارتخانه به نمایندگی از جامعه سرافراز ورزشکاران، اهانت به مکارم کامل و قله رفیع فضائل و بی شک جامعه ورزش را همچون گذشته و بیش از پیش با توکل به پروردگار متعال اعلام می دارد. و توسل به ائمه معصومین در میادین ورزشی، موجب افتخار کشورمان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید