بیان خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رمز موفقیت در تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن است

وی ادامه داد: هدف ما ساختن نسل جوان است چرا که 52 درصد جمعیت ما زیر 40 سال هستند که جنگ و انقلاب ندیده اند و با این حرکت بزرگداشت تجارب ارزشمند پاسداشت و دفاع مقدس را می خواهیم. انقلاب اسلامی را که هم رویدادهای تاریخی و هم منحصر به فرد است به جوانان منتقل می کند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی و حراست گفت: اگر انقلاب اسلامی را با انقلاب های دیگر مقایسه کنید، می بینید که انقلاب ما بی نظیر بود. رهبری امام خمینی (ره) در دفاع مقدس نیز بی نظیر بود و چون تهدید بالاتر از توان نظامی ما بود، بیش از دو میلیون بسیجی و داوطلب را به میدان آوردند و معادلات را تغییر دادند.

سرلشکر صفوی گفت: جنگ تحمیلی بیش از 3 میلیون نفر را از خانه و کاشانه و شهر و روستا بیرون رانده است و با تلاش مردم و نیروهای مسلح کشورمان این وضعیت تغییر کرده است. هدف ما بیان این مبارزات و انتقال تجربه ارزشمند دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این دو واقعه عظیم (انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) مرزهای ایران را درنوردیده و به فرهنگ مقاومت و جبهه مقاومت نه تنها در منطقه بلکه در آمریکای جنوبی تبدیل شده است که امروز در مقابل آمریکا ایستاده اند. . فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جبهه مقاومت را از غرب آسیا تا آمریکای جنوبی ایجاد کرد.

سرلشکر صفوی با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه گفت: شما شاهد ایستادگی مردم مظلوم غزه در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودید و دیدید که این جنگ باعث رسوایی مدعیان دروغین انسان شده است. همانطور که آمریکا نشان داده است مخالف جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی است و نه چشمی برای دیدن و نه گوش شنیدن دارد و حتی قطعنامه شورای امنیت را وتو کرده است.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بیان خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را رمز موفقیت در تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمن دانست و گفت: باید در عرصه فضای مجازی و جنگ شناختی و فرهنگی پیروز شویم. همچنین دفاع مقدس که نهضت یادآوری و انتقال تجربیات ارزشمند حفاظت است. انقلاب مقدس و اسلامی یکی از ابزارهای ما در این میدان جنگ است.