بیایید با تمرکز بر آنچه داریم امید ایجاد کنیم


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890492

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام: باید روی داشته ها تمرکز کنیم نه فقط داشته ها و سعی کنیم فضای امید را در جامعه ایجاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار «محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست شورای اطلاع رسانی با جمعی از اصحاب رسانه، گفت: امروز مؤثرترین سلاح در برابر دشمنان، سلاح رسانه ای است که از اتمی خطرناک تر است. بمب، متمرکز باشیم و فقط به چیزهایی که نداریم تمرکز نکنیم بلکه سعی کنیم فضای امیدوارکننده ای را در جامعه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت و پتانسیل خوبی در استان ایلام وجود دارد، بیان کرد: زمانی مرز برای ما تهدید بود اما امروز در مسیر استفاده از فرصت های مرزی حرکت می کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اربعین را فرصتی طلایی برای استان دانست و افزود: اربعین به لحاظ تأثیر معنوی و معرفی استان و توسعه زیرساختی و تبعات اقتصادی که می تواند برای ما داشته باشد نیز حائز اهمیت است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات گفت: هیچکس منکر مشکلات معیشتی مردم نیست، اما همه باید تلاش کنیم تا موانع را برطرف کنیم که البته برخی از این مشکلات بیرونی است.

حسنی همچنین خواستار ارائه ظرفیت ها و پتانسیل های استان در سطح ملی شد و گفت: همچنین باید روی فرهنگ کار و بهره وری در استان بیشتر کار شود.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید