بیایید به لیست مهاجرت ها نگاه کنیم، شاید شوکه شویم

بیایید به لیست مهاجرت ها نگاه کنیم، شاید شوکه شویم

روز جدید : باور کنید مهاجرت نخبگان و دانشجویان اخیر تفاوتی با این ندارد. انتقال شرکت‌های دانش‌بنیان به کشورهای دیگر مانند اعزام نیرو برای تقویت جبهه دیگران است. کدام مرد عاقلی ما را در رتبه دوم قرار می دهد؟ ضد انقلاب ترین حرف این است که همه نمی توانند اینطور باشند و از ایران بروند. همانطور که ادب خانوادگی آنها افزایش یافت، سخنان آنها تندتر شد.

خبر محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی بسیار تامل برانگیز و همچنین تحریک کننده است. او در تعیین شرایط آموزش پزشکی، فرضیه ای تلخ تر از تلخ را ارائه می دهد. ما در مناطق بسیار مورد نیاز جراح نداریم و در شرایط فعلی مجبوریم با ۴۰ سال تاخیر از هند، پاکستان و فیلیپین پزشک وارد کنیم.

این خبر را در مورد صحبت های رئیس جمهور محترم در مورد این موضوع و نارضایتی دیگر مسئولان کنار بگذارید و از اخبار متعدد در مورد مهاجرت نخبگان به ویژه نخبگان پزشکی کنار بگذارید.

آیا به این نتیجه نمی رسید که ما در وضعیت بدی هستیم و راه را اشتباه می رویم؟ حتی گرد و غباری که در هوا بلند می شود باعث می شود فکر کنیم که زمین را اشتباه گرفته ایم. باید به ما هشدار داد که هیچ عاقلی برای دشمن سرباز تربیت نمی کند، بلکه ما این کار را با سخاوت کامل انجام می دهیم.

ما مردم را با تحصیل رایگان از جیب بیت المال فربه می کنیم، آنها را پرورش می دهیم و زمانی که زمان به ثمر نشستن می رسد، آنها را می ترسانیم که مهاجرت کنند و به غرب بروند. ما فقط وانمود می کنیم که انقلابی هستیم و ادعاهایمان به گونه ای است که ادعای همه خیرخواهان را تحت الشعاع قرار می دهد. ما از بد زبانی، بدخواهی و رفتار بد می ترسیم و حتی گاهی آنها را دور می اندازیم. آنها هم می روند و تمام توان و استعداد خود را برای پیشرفت کشورهایی که ما به آنها دشمن می گوییم، می گذارند.

داستان باقی می ماند که ما سرباز را آموزش می دهیم، به محض تمام شدن دوره آموزشی او را مستقیماً از پادگان آموزشی می فرستیم تا در یگان های ارتش دشمن سازماندهی شود تا با ما بجنگند! ما او را می فرستیم تا با تمام قوا در جبهه ای که این طرف هستیم بجنگد.

باور کنید مهاجرت نخبگان و دانشجویان اخیر هیچ تفاوتی با این ندارد. انتقال شرکت‌های دانش‌بنیان به کشورهای دیگر مانند اعزام نیرو برای تقویت جبهه دیگران است. کدام مرد عاقلی ما را در رتبه دوم قرار می دهد؟

بدتر از این «خود فراموشی» تهمت بدخواهانی است که خود را صاحب همه چیز می دانند و دیگران را به کوچ اجباری فرا می خوانند. ضد انقلاب ترین حرف این است که همه نمی توانند اینطور باشند و از ایران بروند. همانطور که ادب خانوادگی آنها افزایش یافت، سخنان آنها تندتر شد.

حرف های این گروه خود انقلابی گاهی مثل سنگ به سرمان می زند و مردم را وادار می کند که «اُف» بگویند. اگر تفاهم بود ساکتشان می کردند و اگر نگران آینده کشور بودند برای زحمات بچه های نخبگان کشور جا باز می کردند. اما متاسفم، آنها نه آن درک را دارند و نه آن احساس تعلق را. اینجا عقل مردم باید تریبون را از دهان تهمت هایشان بیرون کند تا دیوانه نشوند.

بار دیگر باید گفت؛ هیچ عاقلی برای دشمن سرباز تربیت نمی کند. با این حال، ما همه چیز را سخاوتمندانه انجام می دهیم. اگر به لیست مهاجرت ها نگاه کنیم، ممکن است شوکه شویم.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید