بیرانوند عابدزاده از پرسپولیسی های روز نو است

همچنان نگرانی در مورد حفظ بازیکنان بزرگی مانند بیرانوند و دیگر ستاره های پرسپولیس وجود دارد زیرا باشگاه هنوز اقدامات لازم را در این زمینه انجام نداده است!

بازیکنان پرسپولیس بدون شک بهترین های ایران هستند. از طرفی بیرانوند در بین آنها مهم ترین بازیکن باشگاه است و یک سرمایه ملی محسوب می شود. بازیکنی که به اوج تجربه و عملکرد خوب رسیده است. یک تیم بزرگ هم بازیکن بزرگ می خواهد، به همین دلیل باشگاه پرسپولیس باید حرفه ای تر از آنچه می بینیم عمل کند و بازیکنانی که یحیی گفته را بیاورد و البته دروازه بان تیم پرسپولیس را اول نگه دارد زیرا او ستون یک تیم در هر شرایطی است. راه و تمدید قرارداد. و بازیکنان اصلی باشگاه را در اولویت اول خود قرار دهد و به نظر من هر چقدر هم که به بیرانوند پاداش و پول بدهید ارزشش را دارد چون او بهترین است و دروازه بانی برابر احمدرضا عابدزاده است که بعد از بازی در جام جهانی چند بار و جام های مهم دیگر، اکنون بهترین است. بازیکن است

مصدومیت بیرانوند بدترین خبر برای پرسپولیس بود چرا که ممکن بود حتی بعد از جراحی هم به هفته اول پرسپولیس در لیگ نرسد؟

در حال حاضر بسیار مهم است که بیرانوند به دوران سلامتی و آمادگی خود برسد و بتواند دوباره دوران نقاهت و سلامتی خود را به خوبی سپری کند. در این زمینه چیزی که بسیار مهم است به تعهد اصلی باشگاه در قبال بیرانوند برمی گردد، زیرا باشگاه باید هر چه زودتر با او قرارداد ببندد، زیرا در صورت تعلل پرسپولیس، باشگاه های صنعتی یا سایر تیم های رقیب می توانند بیرانوند را از باشگاه پرسپولیس بگیرند. بیرانوند قانون شاه ماهی را دارد که در صورت تردید به تیم های دیگر می رود. بنابراین پرسپولیس باید دروازه بان خود را که واقعا نقش مهمی در موفقیت های چند سال اخیر داشته است را حفظ کند و با او تمدید کند.

از بازی با تیم های قدرتمند آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا چه احساسی دارید؟
به نظرم نباید روی باد قهرمانی های فصل قبلمان بخوابیم و فکر کنیم امسال هر سه جام ممکن را به راحتی به دست می آوریم. امسال خیلی سخت است و باید بازیکنان باکیفیتی آسیایی بیاوریم که بتوانند بهترین نمایش را در آسیا ارائه دهند. بازی با تیم هایی که بهترین بازیکنان جهان را در آسیا دارند بهترین کار ممکن برای پرسپولیس است. به همین دلیل باید قدر این فرصت طلایی را بدانیم. بازی ای که برای ما در رده باشگاهی است می تواند بهترین و جذاب ترین بازی در سطح باشگاهی باشد. به همین دلیل باید قدر این فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته را بدانیم و آن را به راحتی از دست ندهیم و با تیمی قدرتمند بهترین بازی ها را در ورزشگاه پر تماشاگر آزادی و انشاالله با حمایت هواداران ارائه کنیم. باشگاه و یک تیم خوب تعطیل می شود این فصل موفقیت در آسیا را اولویت اصلی خود قرار دهیم. بازی هایی که در صورت موفقیت می تواند داستان جدیدی برای باشگاه رقم بزند و پازل موفقیت های چند سال اخیر پرسپولیس را با موفقیت در آسیا تکمیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید