بیست و سومین مرحله رزمایش امدادی مونانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883520

علی محمد اکبری گفت: به منظور حمایت و کمک صادقانه در برابر ورود و انتشار ویروس مخوف کرونا در کشور، اردوی آموزشی یاری و همدلی مومنانه نیز در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد و تاکنون 23 مرحله یاری مومنانه انجام شده است. جمع آوری و توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه بیست و سومین مرحله رزمایش امدادی آسایش و وفاداری در استان که امروز برگزار شد، اظهار داشت: در راستای کمک آسایش و وفاداری سپاه ورود شیطان و شیوع ویروس مخوف کرونا در روستای کمپ رزمایش یاری و همدلی واقعی در استان چهارمحال و بختیاری نیز تشکیل شد و بیست و سومین مرحله این رزمایش امروز جمع آوری و توزیع شد.

اکبری ادامه داد: این تعداد بسته معیشتی با کمک قرارگاه سازندگی بسیج و سایر سرمایه گذاری های استان به ارزش 680 میلیارد تومان در استان چهارمحال و بختیاری و ده شهرستان جمع آوری و به دست نیازمندان می رسد.

وی گفت: بیش از 8 هزار بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش ده میلیون ریال بین نیازمندان ده شهرستان استان توزیع می شود.

وی ضمن قدردانی از مردم و خیرین استان که در جمع آوری این بسته ها سپاه را یاری کردند، افزود: اقلام بسته بندی شده شامل 8 قلم شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و غیره بود تا به دست نیازمندان برسد.

سردار اکبری گفت: تا زمانی که بیماری هولناک کرونا وجود دارد و مردم نیاز به کمک داشته باشند، این وعده را خواهیم داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم خواهد بود.

وی از تداوم عبادت های دینی تا پایان بیماری مخوف کرونا و نیاز خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: بیش از 5 هزار ست جهیزیه و حدود یک میلیون بسته معیشتی، بهداشتی و نوشت افزار جمع آوری و تحویل داده شده است. توسط گروه های جهادی بسیج نیازمندان از قبل شناسایی می شوند.

انتهای پیام/




دیدگاهتان را بنویسید