بیش از 40 درصد مدارس گیلان توسط خیرین ساخته شده است


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898294

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در ساخت مدارس استان گیلان بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: بیش از 40 درصد از اعتبارات صرف ساخت 14 واحد آموزشی جدید تحویل آموزش و پرورش شده است. ، توسط این خیرین ارائه می شود..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، علی دیزا مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان گیلان گفت: در هفته دولت 14 امسال واحد آموزشی با 75 کلاس درس و 12 هزار و 500 متر مربع زیربنا به استان گیلان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تاکنون بیش از 311 هزار دانش آموز گیلانی در 3 هزار و 200 واحد تحصیلی تحصیل می کنند، گفت: زیربنای این تعداد واحد بیش از یک میلیون و 650 هزار متر مربع است.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان افزود: بیش از 60 هزار دانش آموز گیلانی نیز در 800 واحد آموزشی غیردولتی تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار از سوی استانداری گیلان برای توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: از این میزان 4.5 میلیارد تومان برای تامین و نصب وسایل گرمایشی در مدارس استان گیلان هزینه شده است.

وی افزود: 16 میلیارد و 500 میلیون تومان از این اعتبارات برای تامین میز و صندلی، 11 میلیارد تومان برای تامین تجهیزات هنرستان ها و 20 میلیارد تومان تسهیلات فناوری اطلاعات است.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان به مشارکت مستمر 320 خیر در ساخت مدارس در استان اشاره و بیان کرد: این افراد 370 فضای آموزشی با 15 هزار کلاس درس در استان گیلان ساخته اند.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت خیرین در ساخت مدارس استان گیلان بالاتر از میانگین کشوری است گفت: بیش از 40 درصد از اعتبارات هزینه شده برای ساخت 14 واحد آموزشی جدید تحویل آموزش و پرورش توسط آموزش و پرورش تامین شده است. این خیرین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید