بیش از 93 هزار زائر در روز گذشته از مرز مهران خارج شده اند/ تلاش می کنیم مرز مهران را 24 ساعته باز کنیم.


ساعت: 08:47
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895453

فرمانده مرزبانی فرجا از خروج بیش از 93 هزار زائر از مرز مهران طی یک روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر مرز مهران شلوغ است و پارکینگ های مهران تقریبا تکمیل شده و به زائران توصیه می شود برای تردد، مرز خسروی را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا از اقدامات انجام شده در پایانه های مرزی طی روزهای گذشته اربعین حسینی (ع) وی بیان کرد: روز گذشته حدود 93 هزار و 128 زائر از مرز مهران خارج شدند، در واقع باید گفت که پارکینگ های مهران تقریبا تکمیل شده و به زائران توصیه می شود مرز خسروی را برای تردد انتخاب کنند.

به گفته فرمانده مرزبانی فرجه، 41 هزار زائر شلمچه، 18 هزار چزابه و 9 میلیون و 600 هزار زائر خسروی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از مرز خارج شدند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای خروج از مرز باشماق و مرز تمرچین فراهم شده است، گفت: مرز مهران پرترددترین مرز منتهی به عراق است و از مردم تقاضا داریم به غیر از مرز مهران به پایانه های مرزی دیگر مراجعه کنند. زائران می توانند از پایانه های مرزی خسروی، چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق به عراق سفر کنند..

سردار گودرزی درباره ازدحام در مرز خسروی گفت: زائران از ساعت 6:30 صبح تا 18:30 از این پایانه مرزی تردد می کنند و در تلاش هستیم با مشورت مسئولان عراقی زمان تردد شبانه از این پایانه مرزی را تغییر دهیم. روزی می رسد، نظارت کنترلی مرزی واقعا پیشرفته و خوبی در پایانه مرزی خسروی ایجاد شده است که به زودی به بهره برداری می رسد..

دیدگاهتان را بنویسید