بیمارستان های هلال احمر در عرفات و منا تأسیس شد


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881452

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تداوم خدمت رسانی به زائران در حج 1401 از راه اندازی بیمارستان های صحرایی هلال احمر در عرفات و منا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران به خوبی پیش می رود، اظهار داشت: طبق تمهیدات انجام شده خدمات بهداشتی و درمانی بدون هیچ گونه خدمات رسانی در حال انجام است. زائران و مراکز درمانی، شرکت های دارویی و کادر درمانی هلال احمر با تمام ظرفیت در این منطقه خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم حج، درمانگاه های صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرفات و منا آماده شده و تخت های اورژانس و تجهیزات پزشکی و درمانی فول سایز اعزام شده است. به منطقه و این مراکز آماده پاسخگویی به نیازها هستند.

کولیوند ادامه داد: بیمارستان مرکزی هلال احمر در منا در قالب 4 بخش و یک بیمارستان صحرایی مجهز نیز در عرفات ایجاد می شود و این بیمارستان های صحرایی از هشتم ذی الحجه تا پایان شب به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد. دوازدهم از ذی الحجه. زائران خدمت می کنند. در عین حال، بیمارستان مستقر در مکه همچنان فعال است و برنامه مدیریت بحران مرکز پزشکی نیز بر اساس دانش عملیاتی و جدید تدوین شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تمام تلاش نیروهای هلال احمر در راستای حفظ سلامت زائران است به طوری که با توجه به حضور گسترده زائران از کشورهای مختلف و با توجه به شرایط سخت زائران در فصل گرما هیچ زائری مشکلی نخواهد داشت و همه ارادتمندان در سلامت کامل خواهند بود. وظایف خود را انجام دهید. روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر بخش خاصی را هدف قرار نمی دهد و به منظور حفظ سلامت زائران از ابتدا تا پایان مراسم حج دستورات خاصی در نظر گرفته شده و زائران راهنمایی می شوند. طبق این دستورالعمل های بهداشتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید