بیمه ملت اعتماد

ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785848

افزایش ظرفیت پذیرش ریسک و بیمه، تنوع و بهبود سرمایه های خطرپذیر، پوشش حوادث فاجعه آمیز، مدیریت و انتقال ریسک و کسب تجربه در صنعت بیمه از جمله مزایای بیمه اتکایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیمه اتکایی نوعی بیمه است که در آن بیمه گر مستقیم به طرق مختلف به بیمه گر اتکایی در نتایج مالی تعهدات بیمه ای خود کمک می کند. در بیمه اتکایی، ریسک بین چندین شرکت بیمه در داخل و خارج از کشور تقسیم می شود تا در صورت زیان زیاد، وضعیت مالی یک شرکت در معرض خطر قرار نگیرد، به عبارت ساده «بیمه اتکایی به معنای اشتراک ریسک و اشتراک ریسک است».

در حال حاضر که تحریم های شدیدی علیه کشورمان اعمال شده است، عملیات انتقال ریسک به خارج از کشور امکان پذیر نیست و بیمه اتکایی داخلی تنها راه توزیع ریسک است.

سازوکار بیمه اتکایی به این صورت است که بیمه گر اتکایی تمام یا بخشی از تعهدات بیمه گر انتقال دهنده را در ازای مبلغ بیمه به عهده می گیرد. بیمه گر در قرارداد بیمه اتکایی شرکت نمی کند و بیمه گر اتکایی در قبال او مسئولیتی ندارد مگر اینکه در شرایط مندرج در بند به صراحت بیان شده باشد. قطع كردن نامگذاری شدن.

افزایش ظرفیت پذیرش ریسک و بیمه، تنوع و بهبود سرمایه های خطرپذیر، پوشش حوادث فاجعه آمیز، مدیریت و انتقال ریسک و کسب تجربه در صنعت بیمه از جمله مزایای بیمه اتکایی است.

بیمه اتکایی ابزاری برای توسعه بیمه و تقبل تعهدات سنگین توسط بیمه گر اصلی و پشتیبانی شرکت های بیمه تازه تاسیس است.

به این ترتیب بیمه‌گر اولیه سهم خود را از حفظ ریسک در حدی که توانایی فنی و مالی برای حفظ آن را داشته باشد تعیین می‌کند و مازاد آن را تحت قراردادهای مختلف به شرکت‌های بیمه اتکایی یا شرکت‌های بیمه واجد شرایط انتقال می‌دهد.

بیمه اتکایی همچنین منجر به تبادل ارز بین کشورها و ایجاد سود ارزی و افزایش سرمایه گذاری می شود.

زاد ملت به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور پس از دریافت مجوز از بیمه مرکزی در سال 1384 با تکیه بر تخصص و دانش، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مدرن و سرمایه پرداختی بالا نقش مهم و تاثیرگذاری را در بازار بیمه اتکایی ایفا می کند. سمت. پوشش پشتیبانی شرکت های بزرگی مانند ایران ایر، شرکت ملی نفتکش، کشتیرانی جمهوری اسلامی، مپنا و غیره را ارائه می دهد.

بیمه ملت با بهره گیری از جدیدترین سیستم های اعتماد و تکیه بر سیستم مدیریت ریسک و ارائه خدمات دانش بنیان، سریع و بلند مدت، ارزش افزوده ای را برای مشتریان و سهامداران شرکت ایجاد می کند.

شرکت بیمه ملت با ارائه انواع بیمه های اتکایی آماده ارائه خدمات آموزشی، مشاوره فنی ارزیابی ریسک و خسارت و خدمات نرم افزاری مرتبط به سایر شرکت ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید