بین المللی عربستان سعودی؛ ضد دموکراسی ترین کشور دنیا علیه ایران دروغ می پراکند


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909644

«ایران اینترنشنال» رسانه ای متعلق به آل سعود است که هم این رژیم فاسد از ایران متنفر است و هم در ابعاد و عرصه های مختلف با کشور ما دشمنی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به به نقل از صاحب نیوز; رسانه را رکن چهارم دموکراسی می نامند و جای تأمل دارد که حکومت دیکتاتوری مثل آل سعود که هنوز رنگ انتخابات را به خود ندیده است، زنان را شهروند درجه دو می شناسد، منتقدانش را با اره تکه تکه می کند. و خلاصه بویی از دموکراسی نمی آید، می آید و رسانه «ایران اینترنشنال» درست می کند، البته نه برای مردم خودش، بلکه برای کشوری که او را دشمن خود می داند، یعنی. جمهوری اسلامی ایران.

این رسانه متعلق به دولت فاسد و فاسد آل سعود است که معنای کامل خیانت در امانت است. اولین اصل در رسانه رعایت اعتبار در انتقال مطالب است اما آنچه در این رسانه مشاهده می شود فقط خیانت است زیرا دروغ و فریب اساس فعالیت ایران اینترنشنال یا بهتر بگوییم اینترنشنال سعودی است.

بررسی عملکرد رسانه های بین المللی در ایران از اردیبهشت 1395 که پخش برنامه های این شبکه آغاز شد تا کنون از منظر فنی و تخصصی علم رسانه ثابت می کند که این شبکه نمونه ایده آل علم و فناوری است. که در قدرت بهبود شرایط زندگی بشر نیست، بلکه در قدرت نفرت است، اسراف، دروغ و در یک کلام کاهش کیفیت زندگی انسان در میان جامعه مخاطبین آن قرار می گیرد.

البته وقتی آل سعود به عنوان یکی از ضد دمکراتیک ترین رژیم های جهان به رکن چهارم دموکراسی روی می آورد، مشخص است که باید هدف پایین تری از ایجاد این شبکه در سر داشته باشد. استکبار جهانی با فساد و شرارت رسانه های فارسی زبان مانند منوتو و بی بی سی و کاهش مخاطبان این رسانه ها سعی در راه اندازی رسانه ای جدید برای پیگیری عملیات روانی و برنامه نرم براندازی خود دارد.

دروغ های ایران اینترنشنال به قدری زیاد است که می توان مطمئن بود با دست گذاشتن روی هر نقطه ای از جدول زمانی پخش این رسانه، دست روی یکی از دروغ های آن گذاشته ایم و این مشکل با درک و جنگ شناختی که جنگ دشمنان انقلاب اسلامی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمانی قابل درک است که مهمترین ابزار دستیابی به اهداف در این جنگ، دروغ و روایت های بی رحمانه باشد.

مرکز تحقیقات افکار عمومی خبرگزاری فارس اعلام کرد: این رسانه تنها در فاصله زمانی 23 شهریور تا 16 مهرماه 6026 خبر جعلی از 11426 خبر منتشر شده را منتشر کرده است که معادل 53 درصد از کل اخبار است.

اشتباه رسانه‌ای در ماجرای آتش‌سوزی زندان اوین و نشان دادن عنوان فرعی «فعلا تیتر باید این باشد: چهل کشته و بیش از صد مجروح در آتش‌سوزی زندان اوین»، غیرحرفه‌ای بودن و به‌طور دقیق‌تر غیرحرفه‌ای بودن این رسانه را آشکار کرد. وقتی رسانه ای با این حجم مخاطب به این راحتی با افکار عمومی بازی می کند، مصداق آن است که از انرژی اتمی نه برای رفاه بشر، بلکه برای ساخت بمب اتم استفاده می شود.

دشمنی این رسانه با وجود رویکرد اصلی و فارسی زبان بودن عوامل آن بر ایران و ایرانی پوشیده نیست. راه اندازی و حمایت از کمپین تحریمی علیه ایران، مصاحبه مداوم با شخصیت های ضد ایرانی، تحریک گروه های تجزیه طلب و غیره. نمونه هایی از این خصومت آشکار است.

صدای منتشر شده توسط رعنا رحیم پور مجری بی بی سی فارسی این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود. صدایی که هدف تلویزیون بین المللی فارسی ایران را فاش کرد. در این صوت مجری بی بی سی فارسی به مردی می گوید که مقامات ایران اینترنشنال در جریان قیام ها بر گفتگو با احزاب جدایی طلب مخالف ایران تاکید کرده اند و می گوید: آنها به دنبال دموکراسی نیستند زیرا اگر دموکراسی در ایران برقرار شود و زنان به مردم خود دست یابند. و به ویژه زنان کشورهای همسایه مانند عربستان سعودی نیز خواهان دموکراسی هستند و برای این کشورها خوشایند نیست.

تجزیه ایران که در این فایل صوتی نیز به آن اشاره شده، هدفی است که مخالفان ایران به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیان کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید