بی تدبیری مدیران دیروز امروز بر سر جهادگران افتاد + فیلم


ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842131

مدیریت بحران از سیل گلستان تا کلانشهر آبادان;

مدیریت بحران از سیل گلستان تا کلانشهر آبادان اتفاقات تلخ بی تدبیری رهبری را به مردم زنده کرده است و حالا مدیران حوزه امروز باید پاسخگوی بی توجهی حامیان دیروز باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; در اسفند 1377 سیل ویرانگر بر تار و پود زندگی مردم استان گلستان هجوم آورد و عیدی آنان را سیاه کرد; باران رحمت الهی بر اثر بی توجهی مدیران خسته به سیل ویرانگر تبدیل شد و بلای تلخی را رقم زد.

همه مسئولان و مدیران با توجه به گستردگی حادثه معتقد بودند که نماینده عالی دولت و مقامات ارشد کشور باید در میدان حضور داشته باشند، اما استاندار دولت تدبیر و امید برای مشکلات شخصی به خارج از کشور سفر کرد. رئیس جمهور در همان زمان در کشم تعطیلات به سر می برد و مردم همچنان در ناباوری سرگردان بودند و منتظر کمک بودند.

رئیس ستاد مدیریت بحران که قرار بود در روزهای ابتدایی حادثه در گلستان حضور داشته باشد غایب بود و مسئولان ارشد کشور تنها به صورت مکاتبه ای و تلفنی سیل گلستان را مدیریت کردند، این در حالی است که رئیس جمهور فقط تلفنی تماس گرفت. سه روز. مقامات

اما در همان روزهای بسیج، نیروهای امدادی، خدماتی و نظامی در کنار مردم ایستادند تا این بحران را مرتفع کنند تا بر درد هولناک مردم گلستان التیام بخشند.

امروز در بهار 1401 حادثه کلانشهر آبادان; وی اتفاقات تلخ بهار سال 1399 را برای مردم استان گلستان زنده کرد، با این تفاوت که مدیران میدانی و جهادی در کنار مردم غمگین ساعات اولیه حضور داشتند. فاجعه ای که دوباره به خاطر بی تدبیری مسئولان سابق بر سرشان آمد.

اگرچه بر همگان واضح است که سازنده ساختمان فروریخته آبادان چهره مقاوم دولت روحانی در سال 97 بوده و میراث ناکارآمد ناکارآمدی آنها همچنان قربانی می شود، اما به نظر می رسد مردم باید سال ها در آبادان به پرداخت باج ادامه دهند. و قدمی به جلو برندارند، در واقع اینها همان کسانی هستند که قبل از ناکارآمدی دولت روحانی روزه گرفتند و در برابر وسعت مشکلات مردم فقط تماشاگر بودند.

مردم در این لحظات از کارکنان انتظار دارند که در عمل با آنها همدلی کنند، نه فقط در سخنرانی ها و هشتگ هایشان در فضای مجازی.

به هر حال کسانی که کارنامه سیاه دیروزشان این اتفاقات تلخ را برای مردم رقم زد، امروز با ژستی مطالبه گرانه وارد میدان شدند و به جای پاسخگویی، نمک بر زخم مردم داغدار پاشیدند.

قوه قضائیه همانطور که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود فرمودند باید با عاملان این حادثه برخورد جدی کند و عاملان این حادثه را درسی برای دیگران و التیام بخشیدن به دردهای بشری مجازات کند. مانند عبدالباچی استدلال می کند که آنها اکنون باید به خاطر ترک اعمال خود و خیانت به جان و مال مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید