تئاتر شهر میزبان ۱۰ اثر نمایشی است/آمار فروش نمایش‌ها مشخهص شد

به گزارش خبرگزاری موج


برنامه اجرای تالار اجرا مجموعه آذرماه با 10 اجرا در سالن های اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه اصلی و چهارسو اعلام شد.

نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت در تالار اصلی و از 16 آذرماه در سالن اصلی ساعت 19 با ترجمه شهلا خیری و کارگردانی حمیدرضا نعیمی به مدت 140 دقیقه و قیمت 200 هزار. و 100000 تومان. حمیدرضا نعیمی، بهناز نازی، امیر کربلایی زاده، کتانه افشاری نژاد، کامبیز امینی، جوان دلشاد، رضا جهانی، رضا داودوندی، ایمان سلگی، صالح لواسانی، محمد امین پازوکی، فرهاد کایدانی، مریم صدری، آرمین یعقوبی، علی سعادلجانگ، حیدریه مهران اکبری، احمدرضا میررجبی و محمدحسین خلج در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

فردریک زندگینامه ستاره تئاتر بلوار در پاریس و فرانسه در قرن نوزدهم است. فردریک لمتر بازیگر افسانه ای است که تمام نقش ها و ژانرها را امتحان کرده است. او میل سیری ناپذیری برای عمل دارد. چیزی نیست که او از لذت های زندگی تجربه نکرده باشد، اما چندین ماه است که متوجه دو چشم فندقی در بین تماشاگران شده است که در تاریکی تئاتر می درخشند و این آغاز بازی اریک امانوئل اشمیت است.

تالار چهارسو نیز از ساعت 20 میزبان نمایش «این دنیا یک کنسرت به من بدهکار است» به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی به مدت 65 دقیقه و بهای بلیت 180 هزار تومان بود. . این نمایش درباره مردی میانسال است که تصمیم می گیرد بحران های زندگی خود را با تماشاگران در میان بگذارد.

همچنین از 28 آذرماه تالار چهارسو میزبان اجرای دیگری به نام «چرتالدو» خواهد بود. این نمایش که اقتباسی از سریال شاه گوش می دهد اثر ایتالو کالوینو به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مشترک مهسا جعفری است.

این نمایش کمدی از 28 آذرماه ساعت 18 به مدت 85 دقیقه و با قیمت بلیت 160 هزار تومان با بازی حسین کشفی اصل، مهسا جعفری، یوسف کشکر، حسن مقدم، سوبان تروند، عسل رحیمی، اجرا می شود. زهرا حیدری، عرفان علی‌واری، فاطمه روستین، هستی کهامی، سیدامیرضا نمازی، محمدرضا علیمحمدی، امیرمحمد کرمی، شادمهر بابایی، رضا ایمانی، کیم آئین‌وند، نریمان علی‌واری، کروش دهیار، امیر رمضانی و مهرداد زهرایی ستاره‌هایی هستند.

نمایشنامه «چرتالدو» در مورد آقای راست، معلمی فروتن و منضبط است که برای آموزش کتاب «فرانکو متأخر» به «چرتالدو» شهر چراغ های بی پایان سفر می کند، این سفر پرماجرا، درستکاری آقای راست را به چالش می کشد…

تالار قشقایی نیز از 7 آذرماه میزبان نمایش «دور» به فیلمنامه و کارگردانی وحید نفر بود. این اجرا از ساعت 18:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 130 هزار تومان روی صحنه است.

علی باروتی، محسن زرآبادی، سهیا ساعی، محمد شکری و محمد هادی عطایی در نمایش «دالچ» به ایفای نقش می پردازند. این نمایش کمدی درباره خاطره ای از 6/6/66 است.

همچنین از 17 آذرماه نمایش «وداد فخزن» با اقتباس از «هفت پیکر» نظامی و به کارگردانی علیرضا دهقانی روی صحنه رفت. اجرای ساعت 20 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 130 هزار تومان پذیرای مخاطبان عاشق ادبیات فارسی است. این نمایش که کار گروه خنیا است بر اساس موسیقی، فرم، حرکت و بازیگری طراحی شده و ماندانا آبکاری، حمیدرضا فراهانی، جواد اینانلو و زهرا غفاری در آن به ایفای نقش می پردازند.

نمایش «سایه» به نویسندگی و کارگردانی علی یداللهی از 21 آذرماه ساعت 20 به مدت 60 دقیقه و بهای بلیت 120 هزار تومان در تالار سایه روی صحنه می رود و بهرام بهبهانی به عنوان بازیگر حضور دارد. این نمایش نگاه و ارائه ای ویژه به داستان معروف «سیوش» دارد.

همچنین نمایش «ورا نام تهمینه سهراب کرد» به نویسندگی و کارگردانی حسین تفنگدار از 16 آذر ساعت 18 به مدت 70 دقیقه و بهای بلیت 130 هزار تومان است. در این سریال میترا شجاعی، دانیال تفرشی، محسن میرهشمی و مهتاب باجلان به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش درباره زنی است که از روی زمین برمی خیزد و ادعا می کند که ماجرای مرگ سهراب به دست رستم آنطور که تاکنون خوانده و شنیده ایم صحت ندارد. کسی که اسرار این روز سرنوشت ساز را بهتر از دیگران می داند، اکنون با روح آفرینش مقید است که این راز بزرگ را فاش کند.

کارگاه نمایش نیز 16 آذرماه ساعت 19:30 میزبان نمایش «سالومه» به نویسندگی و کارگردانی بابک پرهام با مدت زمان 40 دقیقه و بهای بلیت 80 هزار تومان بود. در این نمایش نکیسا عقبایی نقش تنها بازیگر نمایش را بازی می کند. امیر شفیعی به عنوان مشاور و علیرضا آل داود به عنوان تهیه کننده در کنار کارگردان حضور دارند.

این نمایش درباره عشق ناتمام «سالومه» دختر هیرودیاس است که در زندان عاشق صدای یحیی تعمید دهنده می شود، اما پس از طرد شدن توسط یحیی، از او کینه ای در دل گرفته و از پدرش درخواست یحیی می کند. سر بریده.

نمایش «یک جلسه معمولی» به نویسندگی جواد تولمی از 30 آبان ماه از ساعت 16:30 با مدت زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان در سفره خانه اصلی تئاترشهر اجرا می شود. در این سریال سباء سلیمانی، عباس علیرضا و مطهره قدسی زاده ایفای نقش می کنند. «یک تاریخ ساده» نمایشی مبتنی بر روابط بین نسلی با رویکردی روانشناختی است که به تفاوت ها و شکاف بین دو نسل و فروپاشی خانواده می پردازد.

نمایش «من قولی نیستم» به نویسندگی و کارگردانی علی خوشرو، 5 آبان ماه ساعت 16:30 با مدت زمان 40 دقیقه و بهای بلیت 50 هزار تومان در کافه تالار چهارسو اجرا می شود. این نمایش درباره انتظار یک بازیگر تئاتر برای دیدن نوید محمدزاده است و علی خوشرو در آن به ایفای نقش می پردازد.

نمایش آمار فروش

نمایش «فردریک» که اجرای خود را از هفتم هازارد در سالن اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و با قیمت بلیت 200 و 100 هزار تومان در مجموع 10 اجرا و میزبانی 3 هزار و 43 تماشاگر آغاز کرد. با احتساب قیمت تمام شده، نیم بها، تخفیفان و مهمانان) موفق به فروش 458 میلیون و 896 هزار تومان شد.

اجرای «این دنیا یک کنسرت مدیون من است» که از 18 آبان ماه در سالن چهارسو با ظرفیت 132 نفر و بهای بلیت 180 هزار تومان آغاز شد و در مجموع با 32 اجرا و با جذب 4 هزار و 97 تماشاگر اجرا شد. معادل 652 میلیون و 752 هزار تومان بفروشد.

نمایش “وداد فافی پزان” به کارگردانی علیرضا دگانی که از هشتم آذرماه در سالن قشقایی با ظرفیت 96 نفر و بهای بلیت 130 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرد، توانست 315 تماشاگر را با 9 نفر به سالن اجرا بکشاند. اجرا و معادل 24 میلیون و 167 هزار تومان فروخت.


آیا این خبر مفید بود؟