تئاتر شهر میزبان ۲ نمایش ویژه با موضوع شهید سلیمانی است


ساعت: 11:09
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921522

2 نمایش «پرواز با بال های سوخته» به کارگردانی محمد ستوده و «نظر عباس» به کارگردانی محمد یزدی همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دیدار دوستداران تئاتر در مجموعه تئاتر شهر می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، 2 نمایش «پرواز با بال های سوخته» به کارگردانی محمد ستوده و «نظر عباس» به کارگردانی محمد یزدی در مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان به تئاتر است. .

«پرواز با بال‌های سوخته» به نویسندگی مهدی اکبری و کارگردانی محمد ستوده عنوان یکی از جدیدترین ساخته‌های تئاتر شهر است که از یکشنبه ۲۰ دی ماه سال جاری در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: “تا زمانی که سر قاسم پیدا نشد، هیچکس بدون اجازه ما اجازه نفس کشیدن در کوی خواجه خضر را نداشت. این که دست قاسمه را در حال پختن می بینید.”

در این نمایش که از اجراهای برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی تهران بود، رسول حق شناس، محمدمهدی پازوکی، سامیه کیا دربندسری، مهدی توکلی، طراوت طیبی، یوسف امان پور، محمد قائمی، سیدعلی حسینی نژاد، هدیه فدایی، علی اصغر حکشناس، کیانا حکشناس، الهه تبریزی، تینا حاجی آبادی، فاطمه حضوری، زینب داوودی، ریانا شیخ به عنوان بازیگر حضور دارند.

آزالیا پرستش دستیار کارگردان، فرزانه اسفندیاری منشی صحنه، محمدجواد صالحی طراح صحنه و نور، نوید میرزایی مدیر صحنه، مهدی ترابی دستیار صحنه، محمدجواد صالحی، حسین نجفی، وحید گودرزی و نوید میرزایی، ست دیزاین آزالیا پرستش طراح صحنه و لباس، فاطمه شاهین دستیار صحنه و لباس، طراح گریم نیلوفر طوفان پور، آهنگساز سامان شیرانسب، عکاس زهرا اصغری، میعاد حاجی میرزایی، سنتور و تریسترینگر، سامان شیرانسب، ویولونیست، و هریه سیارنگری از نوازندگان موسیقی همچنین تیم اجرایی این نمایش را تشکیل می دهد.

نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» به کارگردانی محمد ستوده روزهای مشخص شده ساعت 17:30 با مدت زمان 55 دقیقه و بهای بلیت 80 هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

«نظرعباس» نیز عنوان جدیدترین اجرای تالار سایه های مجموعه تئاتر شهر است که روایتگر بخشی از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی و بازی محمد یزدی است. ، امیر قربانی، هومان حسینی، ابوالفضل شیری، این هفته ساعت 20:15 مدت زمان 55 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان است.

در خلاصه داستان این نمایش که یکی از آثار برگزیده جشنواره تئاتر استانی تهران بود، آمده است: پسری به نام عباس که جوانی اش را در جهل می گذراند و بدنش پر از خالکوبی و بریدگی چاقو است، روزی می رسد. نام او در پشت کمرش خالکوبی شده است، زندگی او با خالکوبی کاملاً تغییر می کند و او در مسیری قدم می گذارد که ممکن است برای او ناخوشایند باشد، اما همه اینها عشق است.”

نرگس ایزدی مشاور کارگردان و طراح صحنه، علیرضا قناد دستیار طراح پوستر و بروشور، مبینا بیات طراح صحنه و لباس و منشی صحنه، معید امین طراح نور و صدا، مهراد یزدی طراح گریم، مهران نصیرلویی و هومان حومان‌فاضس شیری، دکور دکور، فرایاد بنصیری، تدارکات، دیگر عوامل اجرایی این نمایش.

دیدگاهتان را بنویسید