تاجر ناراضی از بلاتکلیفی پیاده رو بازار سمنان

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782641

خیابان امام سمنان مدت هاست در رنج بازگشایی یا پیاده روی است و همچنان نارضایتی کسب و کار پشت این پروژه وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، پروژه پیاده روی خیابان امام سمنان از فروردین ماه سال 1400 آغاز شد و در ابتدا با اعتراض مالک فروشگاه آن خیابان مواجه شد. طبق توافق شهرداری و بازاریان قرار بود این خیابان پس از اتمام عملیات عمرانی بازگشایی شود اما پس از اتمام پروژه این خیابان بدون تامین زیرساخت های مهم حمل و نقل، اجتماعی و … بسته شد.

بسته شدن خیابان امام با نارضایتی شدید بازاریان مواجه شد و پس از درگیری های فراوان بین کارکنان و مغازه دار، مدتی این خیابان برای رفع مشکلات فنی و بررسی بیشتر باز شد اما پس از یک ماه خیابان بازگشایی شد و کسبه موافقت کرد. به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی.شهر روز دوشنبه 17 آبان ماه 1400 این خیابان به مدت 4 ماه تعطیل شد تا زیرساخت های لازم در اختیار شهرداری قرار گیرد.

خبر بسته شدن خیابان امام به نقل از بیدختی یکی از اعضای شورای شهر توسط یکی از رسانه های محلی سمنان منتشر شد که موجب نارضایتی کسبه شد و همین امر باعث حضور طالب بیدختی از اعضای شورای شهر شد. بازارها

عباسعلی طالب بیدوهتی در جمع کسبه ناراضی از بسته شدن خیابان امام به تشریح مصوبه شورای ترافیک پرداخت و گفت: شخصا هیچ مسئولیتی در قبال بسته شدن یا بازگشایی خیابان امام ندارم. تصمیم به بستن خیابان «امام» توسط شورای راهداری شهر گرفته شد و اینجانب اعلام کردند که متأسفانه به دلیل شیطنت یکی از رسانه‌ها این دستور توسط اینجانب نقل شده است.

طالب بیدختی با اشاره به اینکه برای شنیدن سخنان مردم حضور یافته است، گفت: کسبه افتتاح دائمی خیابان امام در استانداری و من پیگیر مطالبات مردمی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مرآت، بازاریان و کسبه خیابان امام در یک بازه زمانی یک روزه در گفت و گو با یکی از اعضای شورای شهر در ورودی خیابان حضور یافتند و خواستار افتتاح دائمی خیابان امام، خروجی های آن و تمامی موارد شدند. پارکینگ های آن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید