تاج گردش اقتصاد هنر را به صفر رساند/ برگزاری نمایشگاه آنلاین نقاشی «دنیا در من» در کرج

ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803544

لیلا یحیی بیگی گفت: نمایشگاه آنلاین نقاشی با موضوع «دنیای درون من» برای گروه سنی ۴ تا ۱۶ سال در کرج برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایشگاه آنلاین نقاشی با عنوان «دنیای درون من» برای گروه سنی ۴ تا ۱۶ سال در کرج برگزار می شود.

لیلا یحیی بیگی، مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی استان به تیتریک گفت: البته همان طور که تاج بر اکثر فعالیت های اجتماعی و سیاسی تأثیر گذاشت، مراکز فرهنگی و هنری نیز به شدت آسیب دید و چرخه فرهنگی و اقتصادی آن تقریباً متوقف شد.

وی ادامه داد: این روزها اکثر گالری ها تعطیل شده اند زیرا نمی توانیم با علم به خطرات جبران ناپذیر این بیماری همه گیر نسبت به سلامت خود و خواهران و برادران خود بی تفاوت باشیم و نمایشگاه را مانند گذشته برگزار کنیم.

این مسئول افزود: با توجه به بیماری عروق کرونر قلب باید موضوعی برای نمایشگاه انتخاب می شد تا کودکان و نوجوانان بتوانند روحیه خود را پشت پنجره خانه نقاشی کنند.

مدیر روابط عمومی انجمن گفت: دنیای درون کودکان بسیار زیبا، روشن و جذاب است و تصاویر آنها برای مخاطب صحبت می کند.

بیگی گفت: تکنیک و سایز آثار در نمایشگاه رایگان است و علاقه مندان می توانند تا 20 بهمن ماه آثار نقاشی خود را به ایمیل bitaalizadeh 1363gmail.com و یا شماره واتساپ: 09374353930 ارسال کنند.

وی ادامه داد: فعالیت های هنری از جمله برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان عرصه نامحدودی برای گشت و گذار در طبیعت، آدم ها، رنگ ها، اشکال و لحظه لحظه آن است.

مدیر روابط عمومی افزود: هرگونه دخالت در خلاقیت کودکان اعم از الگوسازی، آموزش سبک خاص، برانگیختن ذوق و بینش خاص، روند طبیعی رشد هنر را در آنها مختل کرده و قدرت خلاقیت را از بین می برد.

بیگی تاکید کرد: آثار کودک زمانی ارزش هنری پیدا می کند که شخصیت، افکار، احساسات، برداشت ها و سبک کار واقعی آنها در آثارشان منعکس شود.

وی ادامه داد: کودکان زیادی در البرز در زمینه نقاشی فعال هستند و تاکنون چهار دوره سالانه برای کودکان و نوجوانان توسط انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار شده و امسال پنجمین دوره آن خواهد بود.

بیگی در خاتمه گفت: نمایشگاه آنلاین نقاشی کودک «دنیا در من» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، انجمن هنرهای تجسمی و حمایت شرکت رنگ وستا 31 اسفندماه برگزار می شود. در گالری مهزاد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید