تامین انرژی خورشیدی برای عشایر گیلان افزایش می یابد


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896636

رئیس سازمان امور عشایر گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مزایای شبکه برق و پنل های خورشیدی برای عشایر افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه بهزاد گیاتوند رئیس سازمان امور عشایری گیلان در گفتگو با اشاره به برنامه سازمان عشایری کشور برای افزایش دسترسی به شبکه و برق خورشیدی برای تمامی مناطق عشایری کشور اظهار داشت: : به این ترتیب از این پس مناطق عشایری بیشتری در گیلان خواهند بود که دارای شبکه و برق خورشیدی هستند. بر اساس اولویت های جمعیت انسانی و حیوانی، هماهنگی هایی با سازمان برنامه و بودجه برای خرید بیشتر پنل های خورشیدی برای استان انجام شده است.

وی در خصوص لزوم به روز رسانی سرشماری عشایر گیلان افزود: موضوع آمار عشایر یک موضوع اساسی است. حذف شده ها فرصت تصحیح در لیست داده شده و آپلود به تازگی انجام شده تا هیچ یک از عشایر گیلان عقب نمانند.

رئیس سازمان امور عشایر گیلان کوچ پاییزه عشایر را به زودی آغاز کرد و ادامه داد: لازم است آمار جمعیت عشایری استان به روز شود.

گیاتوند گفت: در حال حاضر اسناد جمعیت عشایری استان با رفع نواقص در حال تکمیل است و از این طریق اعتبارات لازم برای جمعیت واقعی عشایری استان تزریق می شود.

وی در خصوص توزیع تسهیلات کم هزینه پیش بینی شده خاطرنشان کرد: هدف ما توزیع این تسهیلات بین عشایر گیلان است.

رئیس سازمان امور عشایر گیلان گفت: نقدینگی تاثیر زیادی در فعالیت های تولیدی دارد و با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه دامی باید نقدینگی بیشتری در اختیار عشایر قرار دهیم تا بتوانند سطح تولید خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید