تاوان بازی با جوانان را دادیم/ تیم امید ایران 2 مشکل بزرگ دارد


ساعت: 02:50
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844320

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: هدف ما صعود به المپیک است و به همین دلیل با تیمی جوان به اینجا آمدیم تا تجربه کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیم های ازبکستان و ایران و حذف شاگردانش در مرحله گروهی آسیا گفت: فکر می کنم بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. مسابقات. قهرمانی .. اگر از فرصت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم پیروز شویم.

وی درباره عملکرد ازبکستان و اینکه کدام یک از حریفان بهتر بازی کردند، توضیح داد: در نیمه اول شماره 20 (زیانوف) کمی تیم ما را عصبانی کرد.

سرمربی تیم امید ایران گفت: با تیمی جوان به این مسابقات آمدیم و فکر می کنم تاوان آن را با خروج از مسابقات دادیم. هدف ما رفتن به المپیک است و به همین دلیل با یک تیم جوان به اینجا آمدیم تا تجربه کسب کنیم و 2 سال بعد با همین بازیکنان به المپیک برویم. تیم ما 2 سال از تیم های دیگر جوان تر بود.

مهدوی کیا افزود: امشب فوتبال خوبی ارائه کردیم و فقط نتیجه خوبی نگرفتیم. در هر سه بازی از حریف پیشی گرفتیم. ما دو مشکل بزرگ داریم که یکی از آنها گل نزدن تیم ما است. یکی دیگر از مشکلات جسمانی بازیکنان ماست. خیلی از آنها در لیگ ایران بازی نمی کنند و فیکس نیستند. وقتی شرایط بازی حساس می شود بدن بازیکنان باید بتواند با توجه به شرایط مسابقه آماده شود. در هر صورت مسابقات را به ترکمنستان باختیم.

وی درباره سه هم تیمی ایرانی حاضر در این مسابقات توضیح داد: ازبکستان تیم جوان و بسیار خوبی بود که فوتبال بسیار خوبی ارائه کرد. قطر با چند بازیکن باتجربه آمد اما ما در مسابقه بهتر از رقبای خود بودیم. ترکمنستان هم با 21 بازیکن باتجربه آمد و فکر می کنم از این گروه یک شانس بزرگ بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید