تیم فوتبال امید امید ملت شد/ حمایت از سرخپوشان تا المپیک پاریس ادامه دارد

ساعت: 23:29
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781153

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان برای موفقیت تیم فوتبال زیر 23 سال؛

وزیر ورزش و جوانان از معرفی تیم فوتبال تا 23 سال کشورمان استقبال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به مناسبت 3 موفقیت متوالی فوتبالیست های جوان کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی زیر 3 سال آسیا با صدور پیامی کسب رده بندی را به وی تبریک گفت. بازیکنان تیم امید برای قهرمانی زیر 23 سال آسیا؛

“به نام خدا

تیم فوتبال زیر 23 سال ایران به امید یک ملت تبدیل شده و رویای صعود به المپیک را به خوبی آغاز کرده است تا بار دیگر به دنبال هیجانات فوتبالی باشیم تا به انتظار طولانی المپیک پاریس پایان دهیم.

رقابت های تاجیکستان پتانسیل های فوتبال ایران را در بین جوانان این مرز و بوم نشان داد و جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات زیر 6 سال آسیا را دریافت کرد.

بی شک رویای المپیک خاطره ای ماندگار از فوتبال دوستان ایرانی است و امیدوارم این تیم بتواند پس از گذشت بیش از چهار دهه از المپیک مونترال به آرزوهای هواداران جامه عمل بپوشاند.

ضمن تبریک این موفقیت به ملت ایران و قدردانی از زحمات ملی پوشان و بزرگداشت مهدی مهدوی کیا با لباسی جدید و شیک، از برنامه ریزی فدراسیون و کادرفنی تشکر می کنم.

حمایت از این تیم برای رسیدن به المپیک پاریس در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و امیدوارم مقتدرانه برای فینال مسابقات آماده شوند تا یک اتفاق تاریخی دیگر در فوتبال ملی به سود ملت بزرگ ایران باشد. .

سیدحمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان

تیم فوتبال زیر 23 سال ایران با هدایت مهدی مهدوی کیا موفق شد با 3 پیروزی متوالی به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا راه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید