تاکسی های هوایی نماد اولویت استاندار مازندران


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810714

در میان هزاران مشکل زمین، اتکای استاندار مازندران به تاکسی های هوایی تنها یک بهانه دارد و آن این است که می خواهد با افتتاح نمادین تاکسی های هوایی اولویت رشد استان را در قالب گردشگری نشان دهد که مردم آن را دوست نداشتند. استان او شکایات را باز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ در انتظار استاندار مازندران که مردم از کارآمدی و قدرت اجرایی وی بی خبرند، پس از سه ماه انتصاب و به تعویق انداختن بسیاری از اولویت های ملموس عمومی، افتتاح تاکسی های هوایی حتی در دوران رکود و تعطیلی گردشگری، با توجیهی گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین عرصه های رشد و توسعه اقتصاد استان که بر گمانه زنی های مردم، اشتباه استاندار در اجرای به موقع اولویت های توسعه مازندران بر اساس منافع و ثروت گردشگران را اضافه کرد.
به گفته کارشناسان و گفته های عامیانه، حتی اگر دوران رونق و رونق گردشگری باشد که نزدیک به دو سال تمام مراکز گردشگری تعطیل و زیان های قابل توجهی داشته باشد، انتخاب تاکسی های هوایی واقعیت تلخ دیگری را نشان می دهد و این رویکرد است. از -n فرماندار در رونق گردشگری توجه ویژه به طبقه ثروتمند و سرمایه دار است که قادر به پرداخت تعرفه بالا و هزینه استفاده از تاکسی های هوایی است. چرا که در بین گردشگران هیچ خانواده اقتصادی معمولی و متوسطی وجود ندارد که بتواند برای چند دقیقه استفاده از تاکسی هوایی برای هر نفر چند صد هزار تن بپردازد. خانواده هایی که اغلب وسایل خود را حمل می کنند تا سفری ارزان داشته باشند؟!.
با توجه به این حقایق، اقدام استاندار که سرمایه بزرگ وی محسوب می شود، آشنایی و ارتباط وی با مقامات عالی رتبه کشور برای اخذ تسهیلات و وام است که نمونه هایی از این ارتباط خوب در دریافت عوارض هوایی است.
اگر صحت این گفته را بپذیریم که می تواند کام طبقه سرمایه دار را شیرین کند، در صورت رفع موانع کنونی تاج، در میان ده ها اولویت استاندار و هزاران مشکل مردم مازندران، چیست؟ جایگاه تاکسی های هوایی جزو این اولویت هاست؟!. چند درصد از گردشگران می توانند از این وسیله نقلیه ویژه استفاده کنند که استاندار برای آن انرژی گذاشت و به عنوان اولین اقدام دولت سیزدهم در مازندران از آن رونمایی کرد؟!.

محمد فاطمی؛ کارشناس امور اجتماعی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید