تاکنون حدود 20 درصد از ایزدی ها نوبت سوم این واکسن را دریافت کرده اند

ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791573

شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: تاکنون حدود 20 درصد افراد بالای 40 سال در استان یزد نوبت سوم این واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه آمار واکسیناسیون در استان یزد خوب بوده است، گفت: چه کسانی این کار را نکردند. با تاج واکسینه شده است تا در اسرع وقت به مراکز اجتماعی معرفی شده مراجعه و واکسینه شوند.

وی افزود: اکنون حدود سه یا چهار ماه از دوز اول و دوم برخی از افراد 40 سال به بالا می گذرد و برای تقویت ایمنی خود در برابر این ویروس نیاز به دوز یادآوری دارند.

شریفی به آمار دریافت کنندگان نوبت سوم واکسن کراون در استان یزد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پس از اعلام تزریق سومین نوبت واکسن کراون در استان یزد در گروه سنی بالای 40 سال، 18.5 درصد آن را دریافت کردند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد افزود: افراد بالای 40 سال که واکسن سینوفارم، برکات یا بهارات را در نوبت اول و دوم دریافت کردند. اگر سه ماه از دوز دوم آنها گذشته است، به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کنید و نوبت سوم خود را (با استفاده از همان بستر) دریافت کنید.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد ادامه داد: افرادی که واکسن اسپوتنیک و آسترازنکا را دریافت کرده اند، در صورتی که 6 ماه از واکسیناسیون دوم گذشته باشد، مشمول دریافت نوبت سوم واکسن کرونا (استرازنکا) می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید