تاکید آیت الله رئیسی بر اجرای مقدمات سفر به ازبکستان


ساعت: 21:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898147

رئیس جمهور در خصوص دستاوردهای اقتصادی اجلاس اخیر شانگهای گفت: اجرای توافقات خوب انجام شده در این سفر مستلزم پیگیری مجدانه نهادهای مسئول به ویژه کمیسیون های مشترکی است که با کشورهای طرف توافق تشکیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در جلسه شورای دولت با اشاره به شکوه مراسم اربعین امسال از نهادهای مسئول خواست تا ویژگی های منحصر به فرد مراسم امسال و میزان تلاش را برای مردم تشریح کنند.



رئیس جمهور افزود: مردم و دولت عراق در برگزاری مراسم اربعین امسال همکاری و همکاری بسیار خوبی داشتند.

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم مدیریت هوشمندانه بازار ارز و بورس تاکید کرد و گفت: تثبیت این بازارها باعث آرامش زندگی مردم می شود.

رئیس جمهور در دیدار امروز به دستاوردهای اقتصادی اجلاس اخیر شانگهای نیز اشاره کرد و گفت: اجرای توافقات خوبی که در این سفر حاصل شد مستلزم پیگیری مجدانه نهادهای مسئول به ویژه کمیسیون های مشترک تشکیل شده با کشورهایی است که طرفین قرارداد

آیت الله رئیسی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره محمدحسین شهریار شاعر نامدار ایرانی و همچنین روز شعر و ادب فارسی، بر تقویت ارتباط و تعامل با کشورهایی که اشتراکات تاریخی، فرهنگی و تمدنی با ایران دارند، تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید