تاکید بر توسعه زیرساخت های حمل و نقل و راه های استان خراسان جنوبی


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887257

در دیدار نمایندگان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با آیت الله رئیسی؛

نماینده مردم مدهیم و یوسف بیرجند در شورای اسلامی گفت: در دیدار نماینده خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با آیت الله رئیسی بر توسعه زیرساخت های حمل و نقل و راه های استان جنوبی تاکید شد. خراسان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خاورستان ؛ حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند مدهیم و خوسف در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز استانداران و مجمع نمایندگان خراسان جنوبی، رضوی. و استان های خراسان شمالی در دیدار با رئیس جمهور سوالات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

وی طول راه های استان خراسان جنوبی را 17 هزار و 200 کیلومتر عنوان کرد و گفت: از این میزان 11 هزار و 507 کیلومتر راه روستایی است و این استان از نظر راهداری دارای مشکل است و دلیل اصلی مشکلات در این حوزه نبود جاده است. در این جلسه از رئیس جمهور خواسته شد که به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.

نماینده مردم بیرجند، مدهیم و یوسف در شورای اسلامی مجلس در این جلسه به مشکل کمبود خطوط ریلی و لغو مکرر پروازها در استان پرداخت و اظهار داشت: هواپیمای با ظرفیت از 160 مسافر با هواپیماهای کوچک با ظرفیت حدود 90 مسافر جابه جا شد و علاوه بر آن به دلیل گرمای هوا دو سوم همین ظرفیت را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه پروازهای خراسان جنوبی به مشهد نیز یک پرواز است و مسافران را با مشکل مواجه می کند.

خسروی اسفزار افزود: ضمناً در این جلسه پیشنهاد دادم که در تاریخ 21 تیرماه نامه صامتی در خصوص مشکلات حاد معدن کالا زری در شهرک خوسف در خصوص ایمنی چاه های تولیدی، فرسودگی و فرسودگی به این وزارتخانه ارسال شود. ماشین آلات، شرایط نامناسب معیشتی کارگران و ناامنی شغلی کارگران کارخانه آهن خوسف.

نماینده مردم بیرجند، مدهیم و خوسف در شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه خواستار نهایی شدن خروج پادگان 04 از بیرجند شدم، گفت: همچنین سرعت در استقرار و انتصاب مدیران در این را متذکر شدم. دیدار با رئیس جمهور زیرا در غیر این صورت سستی وجود خواهد داشت و کاهش کار اداری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از دولت خواستار توجه جدی به تقسیمات کشوری در حاشیه شهرستان بیرجند به عنوان مرکز استان خراسان جنوبی شد، گفت: روستاهای امیرآباد و حاجی آباد با جمعیتی بالغ بر 1000 نفر همچنان اداره می شوند. قوانین روستا و تقسیمات شهنات که به تصویب دولت رسید پرونده همچنان در دیوان عدالت اداری است که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

خسروی اسفزار در پایان تاکید کرد: آخرین نکته ای که در دیدار با رئیس جمهور مطرح کردم مشکل هزینه بود که در صورت عدم مدیریت هر چه سریعتر متأسفانه سایر ادارات دولتی تحت الشعاع قرار می گیرند و دیده نمی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید