تاکید مدیرعامل بانک تجارت بر حمایت از صنایع کوچک و بزرگ


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1900721

تفاهم نامه همکاری بین بانک تجارت و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک امضا شد.

مدیرعامل بانک تجارت و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک برای حمایت از تولید و اشتغال زایی در کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بانک تجارت و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک که روز سه شنبه 29 شهریور ماه برگزار شد، دکتر هادی احلیک فیض به بیان تاریخچه پرداخت. بانک تجارت و حمایت آن از صنایع و مشاغل مختلف، خاطرنشان کرد: بانک تجارت دهه هاست که به عنوان بانک تجار، بنگاه ها، صنایع و اقشار مختلف کشور شناخته می شود و ریشه های این بانک در این زمینه شکل گرفته است. به گونه ای که کارکنان آن به صورت حرفه ای برای ارائه خدمات بهینه به شرکت ها و صنایع بزرگ و کوچک آماده می شوند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری بین این بانک و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: بدون شک این همکاری گامی مثبت در تقویت و رشد بنگاه های کوچک است و بانک تجارت آمادگی دارد تا در علاوه بر مفاد مندرج در قرارداد در سایر فرآیندهای مالی و بانکداری مشاغل کوچک نیز باید از این مشاغل حمایت کند.

محمدحسین مقیسه، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک نیز در این مراسم با اشاره به سابقه همکاری این صندوق با بانک تجارت، گفت: حضور بانک تجارت به عنوان یک تکیه گاه مطمئن با جایگاه رفیع در صنعت کشور. بسیار ارزشمند است و امیدواریم این همکاری نشان از برداشتن گام هایی باشد که در ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد صنایع کوچک کشور موثر باشد.

بر اساس این گزارش، صدور ضمانت نامه پرداخت به نفع بانک تجارت برای پوشش بخشی از وثیقه تسهیلات اعطایی به متقاضیان صنایع کوچک، منوط به تفاهم نامه بانک تجارت و ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک است. سرمایه. در دستور کار صندوقی است که برای حمایت از صنایع کوچک و تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع کوچک و همچنین کوتاه کردن مدت پروژه های ایجاد اشتغال با توجیه اقتصادی ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید