تبلیغات با گوگل چگونه باعث موفقیت یک تجارت می شود؟


ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821349

اگر تبلیغات گوگل به خوبی مدیریت شود و کمپین های شما دائماً بهینه شوند، نتایج برای کسب و کار شما عالی خواهد بود. اکنون بسیاری از شرکت ها از تبلیغات گوگل به عنوان کانال تبلیغاتی اصلی خود استفاده می کنند و فروش خود را از این طریق چندین برابر کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تبلیغات گوگل توسط بسیاری از صاحبان کسب و کار نادیده گرفته می شود و بسیاری از افراد فکر می کنند که این روش هزینه های آنها را افزایش می دهد، اما با استفاده صحیح از تبلیغات گوگل می توانید نتایج بسیار خوبی کسب کنید. بخش مهمی از تبلیغات در گوگل ادز مدیریت آن است. اگر تبلیغات گوگل به خوبی مدیریت شود و کمپین های شما دائماً بهینه شوند، نتایج برای کسب و کار شما عالی خواهد بود. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها از تبلیغات گوگل به عنوان کانال اصلی تبلیغات خود استفاده می کنند و فروش خود را از این طریق چندین برابر کرده اند.

3 دلیل مهم برای استفاده از تبلیغات گوگل


کانال های زیادی برای تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، اما تبلیغات گوگل به دلیل هدف گذاری دقیق، به کسب و کارها کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن به تعداد زیادی از کاربران هدف دسترسی پیدا کنند. همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی از کاربران ایرانی نیازهای خود را در گوگل جستجو می کنند و همین امر باعث می شود سایت ها و شرکت های زیادی علاقه مند شوند تا خود را در معرض دید این کاربران قرار دهند. اولین انتخاب شرکت ها برای نمایش در بالای نتایج جستجوی گوگل (SEO). البته سئو بهترین راه برای جذب کاربران هدف تلقی می شود، اما همانطور که می دانید زمان کمی می برد و شما نیاز به یک تیم بسیار خوب دارید که بتواند این کار را به بهترین نحو برای شما انجام دهد. با این حال، اگر قصد انجام این کار را دارید، آژانس های بازاریابی دیجیتال عالی وجود دارند که می توانید کار را ترک کنید. به عنوان مثال آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه بهترین انتخاب برای خدمات سئو است.

اما گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که کسب و کارها نمی خواهند فرصت را از دست بدهند و می خواهند هر چه زودتر رتبه ای در گوگل کسب کنند و در نتیجه فروش را افزایش دهند که در این صورت تبلیغات در گوگل ادز ممکن است بهترین انتخاب باشد. با گوگل ادز می توانید از اولین روزی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید در صدر نتایج جستجوی گوگل باشید و فقط برای کلیک هایی که به سایت شما منتقل می شود هزینه پرداخت کنید.


بازگشت سرمایه گذاری


1- نرخ بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل

بسیاری از صاحبان مشاغل بر این باورند که تبلیغات گوگل برای آنها هزینه زیادی دارد و هزینه های آنها را جبران نمی کند، اما این اتفاق زمانی می افتد که شما تبلیغات خود را به درستی مدیریت نکنید. بسیاری از افراد سعی می کنند خودشان گوگل ادز را فعال کنند یا آن را به افرادی بسپارند که تجربه زیادی در این زمینه ندارند، اما اگر از افراد و تیم های مجرب برای این کار استفاده کنید، مطمئناً نتایج بسیار خوبی خواهید گرفت که حتی سود بیشتری نیز خواهد داشت. من انتظار دارم.

هنگام اجرای کمپین تبلیغاتی گوگل باید به نکات زیادی توجه کنید. ایجاد یک کمپین و تنظیمات آن، ساخت edgroup ها، تعریف صحیح کلمات کلیدی، ایجاد ویرایش ها، افزونه ها و سایر تنظیمات کمپین که هر کدام باید به درستی و دقت کافی انجام شود و فردی که این کار را انجام می دهد باید تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد.

و مهم‌ترین بخش کار زمانی شروع می‌شود که تبلیغات شروع می‌شود. همه گزارش ها باید روزانه بررسی شوند و بهینه سازی های لازم برای کلمات کلیدی و سایر تنظیمات انجام شود تا با کمترین هزینه ممکن بهترین نتیجه را به دست آورید.

2- سریعترین راه برای دستیابی به مخاطبان هدف

دومین و مهمترین دلیل استفاده از تبلیغات گوگل این است که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به مخاطبان هدف خود برسید. البته داشتن درآمد زیاد به معنای فروش بالا نیست و تنها در این صورت می توانید فروش خود را افزایش دهید کاربران هدف را به بهترین نحو به سایت خود جذب کنید. اگر این کاربران هدف وارد سایت شما شوند، شانس خرید بیشتر می شود.

هنگامی که کاربران نیاز به خرید یا استفاده از سرویسی دارند، کلمات کلیدی خاصی را در گوگل جستجو می کنند که شما می توانید آنها را هدف قرار دهید تا مستقیماً و سریع به نیازهای آنها پاسخ دهید و فروش خود را افزایش دهید.


سئو

3- مدیریت بودجه تبلیغات

دلیل سوم که قطعا برای هر کسب و کاری بسیار مهم است مدیریت بودجه تبلیغاتی است. Google Ads ویژگی های عالی برای مدیریت بودجه تبلیغاتی به ما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بودجه خود را بر اساس کمپین، محصول، صفحه فرود و کلمات کلیدی خود مدیریت کنید. ممکن است بخواهید برای یک محصول بیشتر هزینه کنید یا برای یک کلمه کلیدی هزینه کمتری بپردازید. همه این ابزارها به ما کمک می کنند تا با مدیریت صحیح بهترین نتایج را از تبلیغات گوگل برسانیم.

تبلیغات اینستاگرام در کنار تبلیغات گوگل بسیار موثر است و بسیاری از شرکت ها برای موفقیت و افزایش فروش از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند. اما شباهت بین این دو روش در نحوه به کارگیری آنها نهفته است و اگر کسی نتواند یک کمپین را به درستی مدیریت و مدیریت کند، هزینه ای جز پول برای کسب و کار شما نخواهد داشت. اما چگونه می توان بیشترین بهره را از آن برد؟ چگونه یک کمپین تبلیغاتی عالی ایجاد و اجرا کنیم؟ اینها همه سوالاتی است که بسیاری از صاحبان مشاغل با آن روبرو هستند. راه حل ما پس از تحقیقات فراوان، استفاده از آژانس های دیجیتال مارکتینگ معتبر برای این خدمات است. این نمایندگی ها با توجه به تجربیات فراوانی که در زمینه تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف دارند، می توانند با ایجاد کمپین های هدفمند و موفق، بهترین نتیجه را از آنها بگیرند.

نتیجه


در این مقاله به سه دلیل مهم برای استفاده از تبلیغات گوگل برای موفقیت در کسب و کار می پردازیم و اینکه چگونه می توانید فروش خود را با تبلیغات گوگل افزایش دهید. همچنین آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه را برای کمک به شما در ایجاد و راه اندازی کمپین های خود به بهترین نحو معرفی کردیم. آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه می تواند از 0 تا 100 آگهی گوگل را اجرا کند که شامل ایجاد حساب ویژه، بارگذاری مجدد حساب ها به ارزهای مختلف، تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی و مدیریت کمپین هایی با بالاترین کیفیت و با بهترین پشتیبانی می شود. با استفاده از اطلاعات ارائه شده در این مقاله می توانید فروش خود را از طریق کمپین های تبلیغاتی افزایش دهید و به رشد و توسعه کسب و کار خود کمک کنید. همانطور که گفته شد، در اولین فرصت ممکن با این نوع تبلیغات در صفحه اول گوگل قرار می گیرید و وب سایت خود را در معرض دید تعداد زیادی از کاربران هدف قرار خواهید داد که با کلیک بر روی تبلیغات شما، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتری شوند است.

دیدگاهتان را بنویسید