تب کنکور اول اردیبهشت / مردم شادتر


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839861

آزمون کارشناسی ارشد امروز در حالی برگزار شد که داوطلبان بیشتر با مشکل گرمای هوا مواجه بودند تا سوالات و نحوه درخواست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح آخرین چهارشنبه اول اردیبهشت ماه که مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل بود، خیابان ها و کوچه های اطراف محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد کاملا حکایت از یک روند بزرگ دارد.

برای بازدید از پردیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وقتی وارد خیابان رشت می شوید، ترافیک بیش از هر روز و تردد عابران پیاده بیشتر از همیشه است، برخی دانشجو و برخی دیگر داوطلب آزمون کارشناسی ارشد.

آزمونی که در سال های اخیر به این تعداد داوطلب نداشته و در نتیجه استرس آزمون افزایش یافته است.

این آزمون امسال در 186 شهر و 1770 حوزه انتخابیه، 381 حوزه اصلی با حضور 647 هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد 53 درصد زن و 47 درصد مرد بودند.

با بازدید از محل برگزاری آزمون متوجه رقابت شدید داوطلبان می شویم که برخی از آنها با اطمینان و اطمینان بیشتری غرق در پرسشنامه می شوند و حتی حضور پرسنل بازدیدکننده توجه آنها را جلب نمی کند، اما برخی دیگر با مداد بازی می کنند یا به آنها خیره می شوند. سوالات.

برخی مدام به ساعت های خود نگاه می کنند، در حالی که برخی دیگر چرت می زنند.

پس از اینکه داوطلبان تک تک پاسخ ها را ارائه کردند و از درب حوزه خارج شدند، از آنها در مورد آزمون سوال می کنیم؛ یکی می گوید سؤالات آسان است و دیگری از نحوه طرح سؤالات شاکی است.

اما در یک روز گرم اردیبهشت، برخی از مردم نیز از گرما شکایت دارند.

یکی از داوطلبان گفت: “همه کسانی که آن را می خواندند به راحتی به سوالات پاسخ می دادند.”

وی هم از برگزارکنندگان آزمون و هم از طراحان سوالات تشکر کرد و گفت: در مجموع از برگزاری آزمون راضی است.

دیگری با چهره ای خسته به سادگی گفت: «آزمایش خوب بود».

از یکی دیگر از داوطلبان برای شرکت در این آزمون سوال کردیم که او گفت: در مجموع آزمون خوب بود و در حوزه کنکور نکات بهداشتی رعایت شد.

وی درباره محل برگزاری آزمون نیز گفت: سالن ها تهویه مطبوع خوبی داشتند و غذا هم خوب بود.

دیگری گفت: آزمون آنقدرها هم سخت نبود و خیلی هم آسان نبود، وقت کافی برای مطالعه نداشتم و مطمئنم اگر وقت بیشتری داشتم در آزمون عملکرد بهتری داشتم.

یکی دیگر از داوطلبان گفت که پروتکل های اثر انگشت رعایت نشده است، ممکن است دستگاه اثر انگشت آلوده شده باشد و همه باید انگشت خود را بدون ضدعفونی بگذارند، منطقه خوب بود.

به گزارش فارس، اعلام فهرست پذیرفته شدگان نهایی کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در هفته اول شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید