اسفندی بدون «تدبیر» اما شادتر/ دولت سیزدهم ثابت کرد مردمی بودن فقط یک شعار نیست


ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813576

این روزها که روزهای پایانی سال می رسد و بازار خرید در نوروز داغ می شود، مردم حس و حال دیگری را تجربه می کنند. امروز شعار تدبیر کمتر شنیده می شود، اما برنامه ها و مسئولان پویاتر کشور نشان می دهد که دولت سیزدهم بیش از دولت های گذشته به «تدبیر» پایبند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، «کمپ سازماندهی مرغ»، «صف مرغ یا صف کرونا»، «مردم در تعطیلات سفر نکنند» و … همه اینها عناوینی هستند که در میان سایر عناوین با مفاهیم و موضوعات مشابه، رسانه ها این موضوع را به خود اختصاص داده اند. شبکه های اجتماعی را در همان زمان در سال گذشته، آخرین زمستان دولت دوازدهم پر کرد.

در این زمان بود که تاج بار دیگر به اوج خود رسید و کشور وارد قله جدیدی از طاعون شد تا اینکه خبر واکسن و مردم ما متحیر شدند که تاج بایستند یا در دم مرغ بایستند، اما ناگزیر و برخی ترجیح دادند. به خطر انداختن تاج برای مرغ

در خرداد ماه امسال روزها گذشت و انتخابات برگزار شد و سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم انتخاب شد و اقدامات دولت جدید از ابتدا بارقه امیدی را در دل مردم شعله ور کرد تا مردم چشم به راه آینده باشند. روزها. مردم می توانند بار مشکلات مردم را بردارند.

با شروع دولت سیزدهم اوضاع فرق می کرد و مردم بعد از مدت ها دیدند که رئیس جمهور کیست فرق می کند. رئیس جمهور را در میان خود دیدند، از بیمارستان ها و بیماران عیادت کردند، حضور سرزده در عرصه های مختلف از جمله اقدامات آیت الله رئیسی در ماه های اول حکومت که مشعل امید را در دل مردم زنده کرد، دولت دوازدهم حضور مجازی بیشتری داشت. و حتی به بهانه ولیعهدی در جلسه رای اعتماد وزرا شرکت نکرد.


دولت قبل برنامه ای نداشت و خود را جدا از مردم می دانست

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار، اقدامات انقلابی و عزتمندانه دولت تدبیر و امید را تجلیل کرد و گفت: اقدامات عزتمندانه و انقلابی آیت الله رئیسی موجب قدردانی و امیدواری مردم شد.

مهدی عیسی زاده افزود: اقدامات خوبی انجام شده و موفقیت هایی در این زمینه حاصل شده که قابل تقدیر است و ما نیز از آن حمایت می کنیم.

وی گفت: در دولت قبل هیچ اقدامی صورت نگرفت و احساس می شد که دولت جدا از مردم تلقی می شود و به نظر می رسد هیچ تلاشی از سوی دولت برای حل مشکلات صورت نگرفته است. همه صحنه ها آنجاست و حماسه آفریدند و همین مردم دولت و مجلس را سرکار آوردند و در واقع هر چه داریم از لطف مردم است و باید به فکر این مردم باشیم و مشکلاتشان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه در سیاست خارجی دیدگاه دولت سیزدهم، نگاه روابط با همسایگان و به نفع جمهوری اسلامی و مردم است، گفت: برخی دولت ها نگاهی به غرب داشتند و همه چیز را مشروط می کردند. غرب آن دولت برخلاف این دیدگاه، سیاست خارجی دولت سیزدهم سیاستی منطقی و منظم به نفع مردم ایران اسلامی بود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سیزدهم بر این عقیده است که آنچه در خدمت ملت است و گرهی از مشکلات مردم باز می کند می تواند بر اقتدار ایران اسلامی بیافزاید.


امروز نشاط و شادابی به جامعه تزریق می شود

این کارشناس ارشد سیاسی در گفت و گو با زرین خبر با بیان اینکه در اسفندماه امسال بر خلاف اسفند سال گذشته شاهد آرامش در جامعه بودیم، اظهار داشت: امسال نیز شاهد آرامش در جامعه هستیم. کمبود واکسن برای مرغ، تاج وجود داشت، اما امروز شاهد چنین مشکلاتی نیستیم.

نیمی سعیدی آقادام افزود: در اسفندماه امسال شاهد وفور واکسن ضد تاج در کشور بودیم و مسئولان به حضور مردم در مراکز واکسیناسیون توصیه کردند اما در مدت مشابه سال گذشته شاهد این وضعیت نبودیم. “

وی با بیان اینکه امروز روحیه امید در مردم نهادینه شده است، گفت: مردم پرانرژی و با نشاط برای سال جدید آماده می شوند.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی از ارائه شخصی و حضور رئیس جمهور در بین مردم و تحقیقات میدانی در مورد مسائل و مشکلات، افزایش اعتماد و امید مردم به مسئولان، گفت: این اتفاق در دل مردم افتاده و این مشکلی است که می تواند به خوبی حل شود. در مقایسه مارس سال گذشته و امسال.


مردم: مهم این است که چه کسی کشور را اداره می کند

گزارش های میدانی نیز بر خلاف زمستان سال گذشته حاکی از رضایت مردم و روحیه نشاط و شادابی در مردم است.

در همین رابطه یکی از شهروندان میاندوآبی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اسفندماه سال گذشته خرید کالاهای اساسی برایش دغدغه شده است، گفت: اما بحمدالله امسال شاهد چنین مشکلی نیستیم. “

علی عبدی افزود: سال گذشته در آن زمان مجبور بودیم از صبح زود در صف خرید کالا در مغازه ها می ایستادیم اما امسال با وجود اینکه شاهد گرانی برخی کالاها هستیم اما کالاهای مورد نظر را می توان در فراوانی. در بازار.”

وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور کارکنان دولت در بین مردم بوده و این نشان می دهد که دولت و شخص رئیس جمهور جدا از مردم تلقی نمی شوند، افزود: سال گذشته در چنین مواردی تنها شاهد جلسات رئیس جمهور بودیم. و رئیس جمهور وقت نداشتیم از جایی بازدید کنیم، اما امسال رئیس دولت شخصاً در صحنه حضور یافت و به مناطق مختلف سفر کرد.

تعدادی دیگر از شهروندان با اشاره به اینکه فرقی نمی کند رئیس جمهور چه کسی باشد به خبرنگار ما گفتند: وضعیت اسفند سال گذشته با اسفند امسال واقعا متفاوت است و نشان می دهد که چه کسی در راس دولت و چه کسی است. مسئول.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید