حمایت شورای آموزش عالی از تصویب کنکور 1402 / برگزاری دو مرحله ای کنکور از نظر ما قابل قبول است.


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820562

دبیر شورای عالی آموزش عالی با اعلام حمایت شورا از کنکور 1402 گفت: معتقدیم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و کار کارشناسی که انجام داده اند برای ما قابل قبول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود امانی تهرانی، دبیرکل شورای آموزش عالی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان سنجش آموزش کشور درباره کنکور دو مرحله ای سال 1402 و تعداد کتاب های تست: پرورش شورای عالی انقلاب فرهنگی را در این زمینه به دقت بررسی کرد. موضع مشترک شورا و اعضای فعال در آن بر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی موضع حمایتی است.

وی افزود: اعضای شورای عالی تاکید دارند که در وزارت آموزش و پرورش باید با کمک همه نهادهایی که نقش آفرینی می کنند، زمینه هایی فراهم شود تا مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به بهترین شکل اجرا شود. راه است و هیچ وقفه ای در عملکرد وجود ندارد.”

دبیرکل شورای آموزش عالی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم را به نفع دانشجویان و داوطلبان می دانید یا خیر؟ وی گفت: ما به تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتقاد داریم و کار کارشناسی که انجام داده اند برای ما قابل قبول است.

امانی تهرانی با تاکید بر اینکه برخی تصمیمات برای بهبود وضعیت است، گفت: تصمیمات اتخاذ شده منجر به بهبود نسبی وضعیت در کل خواهد شد و همه اینها به اجرای صحیح تصمیمات اتخاذ شده بستگی دارد.

وی افزود: اگر یک کار خوب طراحی و انجام شود به نتیجه مطلوب می رسد و اگر خوب طراحی شود و تصمیم درست گرفته شود اما خوب انجام نشود ممکن است آن تصمیم درست ناگهان غیرضروری شود.

دبیرکل شورای آموزش عالی گفت: امیدواریم یک تصمیم خوب در اینجا با اجرای خوب و باثبات همراه باشد تا به نتایج مطلوب برسیم، زیرا همانطور که اشاره کردیم همه اقدامات در گرو این است که بتوانیم تصمیمات اتخاذ شده در سال جاری را اجرایی کنیم. اجرا. فاز «برای رسیدن به مطلوب به درستی عمل کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید