تتل خان در فرهنگسرای اشراق روی صحنه می رود


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910680

نمایش «تتل خان» به نویسندگی کیوان ظهرابی و فریبا فاتحی نیکو و کارگردانی کیوان ظهرابی از 2 آبان ماه ساعت 19 در تالار گلبانگ فرهنگسرای اشراق روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایش «تتل خان» به نویسندگی کیوان ظهرابی و فریبا فاتحی نیکو و کارگردانی کیوان ظهرابی از 2 آبان ماه ساعت 19 در تالار گلبانگ فرهنگسرای اشراق روی صحنه می رود.

نمایشنامه تتل خان که بر اساس افسانه ای قدیمی از گنجینه ادبیات ملی نوشته شده است، داستان پسری یتیم، قوز قوز، زشت و بدبخت به نام تتل خان است که از سوی مردم آبادی به عنوان موجودی شوم و شوم طرد شد. در سپیده دمی سبز، فرشتگان به تتل خان مژده رسیدن بهار را می دهند که در این داستان کنایه از وجود حیات ابدی الهی است. پسر، سرمست از این قصه ها و استراق سمع، با قافله ای که به خانه بهار می رود، به راه می افتد و گمان نمی کند که این آغازی باشد برای برخورد او با دیو، جادوگر و پری چاه درونش.

بازیگرانی چون محمد آیینی، ایمان درخشان فرد، حمید محمدی پور، مریم طالب قانون، رعنا آقازورگی، نفیسه یوسفی، زهرا محمودی، مصطفی نجفی، بهاره بدلی، علی رضا کیشوری، طاهره قاسمی، مهدی خسروی، محمد محمد قاسمی، فیاضه ابیشه وند، رویا مشکانی، هستی فکراندم، ثنا حجاریان، ملینا کامیایی، رها فرزانه، مهسا سعیدی، آوا باقرزاده، آرشیدا انیشه در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

نمایش تتل خان به نویسندگی کیوان ظهرابی و فریبا فاتحی نیکو اثری عرفانی و فولکلور با رنگ و بوی موسیقایی است که توسط فریبا فاتحی نیکو روی صحنه می رود. علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را علاوه بر گیشه فرهنگسرای اشراق از سایت های معتبر تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید