تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

به مناسبت تعطیلات دانشجویی برگزار شد.

امروز در مراسمی در رشت 120 دانشجوی نمونه واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی گیلان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

مراسم بزرگداشت روز دانشجو صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، دانش آموزان در این مراسم نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف بیان کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم حرکت جامعه به سمت رشد و تعالی را نیازمند روحیه نقادانه و مطالبه گری نسل جوان دانست و افزود: استفاده از ایده های نو و خلاقانه ای که در گروه های مختلف دانشگاهی تولید و ارائه می شود، کاری است. فرصت مناسب برای ارتقاء بهره وری در زمینه اجرا و ارائه خدمات به مردم ایجاد می کند.

تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

آیت الله رسول فلاحتی طلاب را به تلاش برای اجرای طرح ها و ایده های خلاقانه ترغیب کرد و افزود: هیچ کسری و فساد در جامعه نباید از دید تیزبین و مطالبه گر دانش آموزان امروزی پنهان بماند.
امام جمعه رشت همچنین بر تعامل و همکاری مستمر با مدیران و مسئولان دولتی و اجرایی با دانشگاهیان تاکید کرد و افزود: محصولات جدید و خلاقانه ای برای بهبود عملکرد در حوزه های اجرایی و تسریع در ارائه خدمات به واحدهای مختلف دانشگاه تولید و ارائه می شود. عموم مردم استفاده می شود.

تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

محمد دوستر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز روحیه نقد و تبادل نظر را مایه تحول در جامعه می داند و می افزاید: طی دو سال گذشته بیش از 600 دوره آزاد اندیشی برگزار شده است. در واحدها و مراکز مختلف دانشگاه آزاد اسلامی گیلان.
خجت الاسلام صفوی، رئیس نهاد نمایندگی و فقیه دانشگاه آزاد گیلان نیز گفت: حادثه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ به خوبی نشان داد که گروه دانشجویی در روند مقابله با استبداد داخلی و استعمار پیشگام بوده است.

تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان



آیا این خبر مفید بود؟