تجهیز بقایای پایگاه های مقاومت بسیج الصلاحات/حمله های دشمن مربوط به تسخیر نظام اسلامی است.


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908820

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از نیروی انسانی به عنوان خلأ جدی در یک دهه گذشته یاد کرد و گفت: نیروی انسانی امروز بازمانده پیشرفت های فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی در مراسم اختتامیه نمایشگاه اسوه در حسینیه ثارالله با بیان اینکه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج وظیفه بسیار سنگینی در تربیت و تربیت نیروهای انقلاب بر عهده دارند، اظهار داشت: کارکنان برای یک انقلاب هستند. یکی از اقدامات مهم و اساسی است که متأسفانه به ویژه در دهه اخیر مورد غفلت قرار گرفته است و دشمن با برنامه ریزی هدفمند توانسته از این خلأ سوء استفاده کرده و در این فضای غبارآلود به نفع خود استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه سرلشکرهای بزرگی مانند شهید حمدانی به فکر کادرسازی و انجام کارهای فرهنگی مانند جهاد اکبر بودند، افزود: در پاسخ به این سوال که بعد از 40 سال جهاد چه برنامه ای دارید، قصد داشتیم به مسجدی بروم و برای نوجوانان کار فرهنگی انجام دهیم. بعد از جهاد اعلام شد و این نشان می دهد که جنگ سخت، جهاد اصغر است و مقابله با جنگ ترکیبی، جهاد اکبر است.

زارع کمالی با بیان اینکه متأسفانه در این زمینه کاستی هایی وجود دارد، اظهار داشت: دیروز باید دست فرزندانمان را می گرفتیم تا امروز نوجوانان ما به پایان خط پوچی نرسند و امروز باید برای یافتن خلأ در این زمینه تلاش کنیم. نظام آموزشی و دینی و این خلأها را پر کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه می توانیم افرادی مانند حجاجی و علی لندی را تربیت کنیم، تصریح کرد: در این زمینه کاستی وجود داشت اما هنوز دیر نشده و باید از ائمه عطار(ع) تبعیت کنیم و اطاعت کنیم. رهبر معظم انقلاب این کار را بکنند.» تحصیل کنید.

وی تاکید کرد: با همین جوانان می توانیم به قلب دشمن ضربه بزنیم و نقشه های دشمن را از بین ببریم، به شرطی که سیستماتیک عمل کنیم و به عنوان شهید، دشمن را بشناسیم، نقشه های دشمن را بفهمیم و در مواقع لزوم با آن مقابله کنیم. بیایید طبق نقشه دشمن عمل کنیم.

زارع کمالی با بیان اینکه مهمترین ویژگی شهدا شناخت دشمن و اقدام به موقع و برنامه ریزی شده است، گفت: می توانیم با برنامه ریزی، فکر و هزینه نقشه های دشمن را خنثی کنیم و بزرگترین بقایای صالحات را برای خود نگه داریم. و بقایای قدرت بالاتر از پرسنل برای انقلاب و امام زمان (عج) نیست و این کار را فقط فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بر عهده دارند.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به ظرفیت پایگاه های بسیج تاکید کرد: فرماندهان پایگاه های بسیج همه پتانسیل ها و امکانات محلات را می شناسند و هیچ سازمانی پتانسیل این پایگاه ها را ندارد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که تاکید کردند باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشیم، افزود: امروز مسئولیت سنگینی بر عهده ماست و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن با حمله سنگینی که امروز شاهد آن هستیم، مسئولیت بسیار سنگینی است. و باید مواظب جوان ها نباشیم.

زارع کمالی یادآور شد: در جنگ و جهاد تبیین و امیدآفرینی باید به عنوان جهاد صغیر عمل کرد و بدون تردید و احساس ضعف گوش به فرمان ولی امر مسلمین بود و همه این هجمه ها و فشارها را مهار کرد. و اغتشاشات، زیرا همه این اغتشاشات و هجمه ها زیر نظر نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به خوبی درک کرده است که ایران در حال قدرتمند شدن است، ادامه داد: کشورهای اروپایی 9 مولفه قدرت را شناسایی کرده اند و ایران در چهار مولفه در جایگاه اول قرار دارد و در پنج مولفه قبلی اصلا قابل مقایسه نیست. ما که اهل انقلاب نیستیم.

زارع کمالی تصریح کرد: برای رسیدن به هدفی که دنبال می کنیم و بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشریت و تمدن ظهور راه درازی در پیش داریم اما راه درازی را نیز طی کرده ایم.

فرمانده سپاه الغدیر گفت: امروز دشمن فهمید که نوع حکومت پیشنهادی ایران حاکمیت و دموکراسی غرب را زیر سوال می برد و فهمید که تنها راه نجات آن براندازی جمهوری اسلامی ایران است اما در عین حال فهمید که سرنگونی ممکن نیست.» از این رو مهار جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داد و از اول انقلاب به هر طریق این اقدام را امتحان کرد.

وی تصریح کرد: دشمن تجزیه طلبی، جنگ نیابتی، جنگ فرهنگی، جنگ علمی، جنگ سیاسی و اقتصادی، تحریم، جنگ امنیتی، نفوذ، جنگ جمعیتی و… را امتحان کرده است. بدانیم تنها راهی که دشمن می تواند ایران را کنترل کند و به هدفش برسد جدا کردن ما از اصول و آرمان هایمان است.

زارع کمالی با اشاره به سخنان شهید بهشتی گفت: این شهید والامقام معتقد بود ما برای حفظ ارزش ها، اعتقادات و اعتقادات خود انقلاب کردیم و امروز دشمن به دنبال تغییر باورها، اعتقادات و ارزش های ماست و به دنبال هویت بخشی است. و شناسایی زدایی .و در مواردی موفق بوده است.

وی ادامه داد: دشمن در مواردی توانسته به طرق مختلف هویت اصلی را از ما بگیرد و از این طریق از شبهه افکنی گرفته تا ایجاد رعب و بی تفاوتی، ایجاد نارضایتی، رویارویی مردم با یکدیگر و مردم در برابر حکومت. .

زارع کمالی تاکید کرد: دشمن با ارتباط با توده های مردم تلاش می کند به هدف خود برسد و این ارتباط از طریق فضای مجازی و ماهواره و غیره شکل می گیرد و هیچ کشوری این فضا را به این صورت لجام گسیخته در اختیار خانواده ها قرار نداده است.

وی تصریح کرد: باید مراقب باشیم، مهمترین رسالت پایگاه های بسیج حفظ هویت ملی و حفظ ارزش ها، پاسداری از شهدا، پاسداری از انقلاب و امام و در یک کلام پاسداری از اصول پنج گانه است. که در اولین نماز جمعه توسط خطیب نماز جمعه تهران برپا شد

زارع کمالی تصریح کرد: امروز تک تک ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم که آن وظیفه تبیین جهاد است که رهبر معظم انقلاب آن را یک وظیفه عینی، فوری و جهانی می دانند و حجت را برای همه کامل می کنند و اگر به این امر عمل کرده بودیم. وظیفه، امروز کشور ما نباید اینطور آشفته می شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه جهاد امیدآفرینی را جدی نگرفتیم و نتوانستیم گام دوم انقلاب را به خوبی برای عموم مردم تبیین کنیم و دشمن از خلأ موجود در این حوزه سوء استفاده کرد و باید تلاش کنیم. وظیفه ما در این جهاد بزرگ است.»


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید