پایگاه های مقاومت بسیج بهترین وسیله برای بازدارندگی از حملات دشمن است


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878734

سردار باخمن ریحانی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج امروز بستر و بهترین بازدارنده در برابر هجمه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی و علمی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار باخمن ریحانی امروز در حاشیه افتتاحیه جشنواره اسوه با انتخاب و معرفی برترین پایگاه های بسیج اظهار داشت: پایگاه های مقاومت بسیج با کمک و همراهی مردم از ابتدای پیروزی تاکنون پیشرفت کرده اند. انقلاب در همه امور نقش داشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: پایگاه های مقاومت بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در تلاش برای جذب، آموزش و سازماندهی افراد محله در بسترهای مختلف دفاعی و امنیتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش و پرورش در خدمت ایجاد نظام آموزشی مناسب در محله بودند و همچنین در حوزه انتظامی و امنیت مردم محلات با گشت های اطلاعاتی و عملیاتی امنیت نسبتاً پایداری ایجاد کردند. .


c3e16217 54b7 4a2c 8e2e 95dbadbf334f خبر خاکستری

سردار ریحانی گفت: امروز همانطور که در این نمایشگاه شاهد هستیم بسیاری از پایگاه های مقاومت در بحث اشتغال، تولید و سازندگی اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده اند.

وی ادامه داد: در بحث های علمی امروز می بینیم که بسیاری از سکوهای المپیادهای علمی در داخل و خارج توسط همین بسیجیان فتح شده است.

سردار ریحانی افزود: در بحث محرومیت زدایی گروه های جهادی که در تمامی حوادث طبیعی و غیرطبیعی از جمله سیل، زلزله و … به کمک مردم شتافتند و نقش بسیار مهمی در امور حمایتی، مسکن و حل مشکلات داشتند. “کردن.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: بسیج در مسائل اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی همواره سرآمد بوده و نقش آنها را در این نمایشگاه می توان دید.

وی خاطرنشان کرد: امروز پایگاه های مقاومت بسیج در همه عرصه ها نقش بازدارندگی در برابر هجمه های دشمن داشت.


c86a2ce0 176b 4516 a390 33aa38c36b39 خبر خاکستری

سردار ریحانی گفت: پایگاه های مقاومت امروز پایگاه و بهترین بازدارنده در برابر هجمه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی و علمی است.

وی افزود: در بحث بیماری های عروق کرونر قلب، رکن اصلی ضدعفونی اماکن عمومی و واکسیناسیون 24 ساعته تلاش بی بدیلی در مبارزه با این بیماری داشته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: امروز بحمدالله می توان گفت بسیج در محلات فعال، پویا و زنده است و با کمک مردم و مردم توانست بر بسیاری از معضلات اجتماعی فائق آید. مسائل فرهنگی و سیاسی.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید