تحریکات ناتو اوضاع را در منطقه پیچیده کرده است


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811173

خطیب نماز جمعه تهران گفت: اقدامات تحریک آمیز با محوریت ناتو در آمریکا شرایط منطقه را پیچیده و ممکن است پیچیده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه نماز جمعه این هفته تهران در مصلای امام خمینی(ره) گفت: ما به این راحتی واکسینه نشده ایم. ما این کار را نمی کنیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی هنوز زنده است و مردم ما در 31 اسفند امسال در اقصی نقاط کشور در مراسم بچمن شرکت کردند.

وی گفت: حضور با بصیرت مهم است. باید دید دشمن کدام نقطه را هدف قرار می دهد و در آن نقطه باید ایستاد و استقامت کرد.

آیت الله خاتمی گفت: فداکاری دو خلبان ایثارگر کشورمان در تبریز را گرامی می دارم. اگرچه آنها توانستند جان خود را نجات دهند، اما برای نجات جان بسیاری از مرگ استقبال کردند.

امام جمعه موقت تهران افزود: افرادی که هنوز نوبت سوم واکسن کرون را دریافت نکرده اند مراجعه کنند و اقدام کنند.

وی درباره موضوع اوکراین گفت: موضع نظام در این زمینه از سوی مسئولان و رئیس جمهور مطرح شده است. سیاست کلان ما در چنین موضوعاتی دعوت از همه طرف های درگیر به گفتگو و خویشتن داری است. نگرانی ما کشتار بیگناهان است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: اقدامات تحریک آمیز با محوریت ناتو در آمریکا شرایط منطقه را پیچیده و ممکن است پیچیده کند. آمریکا در سرتاسر دنیا مزخرفات زیادی می کند و وقتی ابرقدرت نباشد ابرقدرت محسوب می شود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در این ماجرا کشورهای اروپایی مدام بر طبل جنگ می کوبند و مدام مواد محترقه در این آتش می ریزند اما موضع جمهوری اسلامی در این زمینه معقول بود که توضیح دادم.

وی در خصوص مذاکرات وین گفت: مذاکره کنندگان ما دلسوز ملت هستند و تمام تلاششان تامین منافع مردم است و توجه داشته باشند که نقطه پایانی لغو همه تحریم ها است و اگر این تحریم ها برداشته نشود، آنها را تامین می کنند. به نظر نمی رسد مذاکره باشد.

در حال تکمیل …

دیدگاهتان را بنویسید