تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین وظیفه دولت سیزدهم/دشمن در تلاش برای شعله ور شدن جامعه است.


ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838501

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین وظیفه دولت سیزدهم است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد التهاب در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهروحی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: نظام اسلامی در طول سال ها از بدو پیدایش تاکنون در عرصه های مختلف با موفقیت عمل کرده است. حوزه های علمی، نظامی، فناوری هسته ای، علم و فضا، پزشکی، بیوتکنولوژی و ده ها موفقیت دیگر از جمله موفقیت های این کشور است، اما در عرصه اقتصاد علیرغم تلاش هایی که انجام شده، هنوز به این موفقیت ها نرسیده ایم. نقطه مورد نظر

وی افزود: باید اتفاقات اقتصادی زیادی در کشور ما بیفتد تا به نقطه مطلوب برسیم و برای درمان این بیماری مزمن برنامه های اقتصادی زیادی در کشور اجرا شود و امروز به جایی رسیده ام که باید عمل جراحی انجام شود. . و اصلاح نظام بانکی و مالیاتی، بهبود فضای کسب و کار و اصلاح نظام توزیع، خودکفایی در کالاهای اساسی و ده ها موضوع اقتصادی است که برای دستیابی به فضای اقتصادی مناسب باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اقتصاد کشور دیگر تحمل مشکلات مزمن مانند سفر خارج از کشور به کشوری غیر از کشور همسایه ما، پرداخت پنج میلیون تن یارانه برای هر بلیت دولتی را ندارد، اما سوال اینجاست که کدام یک متوسط ​​و ضعیف این را دارند؟

وی افزود: سالانه میلیون ها نفر به سفرهای تفریحی می روند و دولت به آنها یارانه می دهد. از طرفی مصوبه لازم الاجرای مجلس داریم که از واردکنندگان افرادی که مصرف کننده هستند یارانه می گیریم و با کشورهای همسایه اختلاف قیمت داریم، برای غذا و کالاهای اساسی راه دیگری وجود ندارد.

شاهروحی گفت: فرهیختگان اقتصادی و علمی، رسانه ها باید برای تبیین طرح اقتصادی تلاش کنند. البته در این چند ماه موفقیت دولت در مدیریت کنترل تاج بسیار چشمگیر بوده است. تولید مسکن و اینها اقدامات جسورانه ای است که دولت در این مدت انجام داد.

امام جمعه هرم آباد گفت: اخیراً 5.5 میلیون نفر در کشور به صورت رایگان بیمه شدند. 170 مصوبه در همه بخش ها و توزیع یک تریلیون تن نقدینگی برای استان کار بسیار بزرگی است.

وی گفت: شخصیت رئیس جمهور با توجه به سوابق مدیریتی و مبارزه با فساد نشان می دهد که باید به این جراحی اقتصادی امیدوار بود. البته برای مقابله با انباشت، گرانی و فروش مجدد، همه دستگاه ها باید دست به کار شده و بازار را تنظیم کنند قبل از اینکه همه چیز مجبور شود تیم هایی را برای بازرسی به فروشگاه ها بفرستد و زمان بازرسی افزایش یابد و ما در شرایط خاصی قرار داریم و همه مجبور به آن هستند. همچنین مراقب باشید، زیرا شورشیان می خواهند افکار عمومی را در فضای مجازی نیز تحریک کنند. برای شعله‌ور ساختن، کمبود کالا را ترویج می‌کنند و فیلم‌های مربوط به شورش‌های قبلی را دوباره منتشر می‌کنند.

شاهروحی گفت: ایران کشوری کهن است که دارای فرهنگ های اصیل و دارای مناسبت های فراوان است و تعامل اقوام می تواند آثار ارزنده ای داشته باشد اما می توان انواع مراسم مذهبی، مذهبی، ملی و قومی را به درستی برگزار کرد. به گونه ای که منجر به ناهنجاری شود.

سخنگوی ولی فقیه در لرستان گفت: در سال 1377 جشنواره ای در مرکز استان برگزار شد که با ناهنجاری هایی همراه بود و جشنواره هایی مانند جشنواره ملی فرهنگ ملی اقوام یک وزارتخانه و ده ها غیر – گروه‌های دولتی از بروز برخی ناهنجاری‌ها در طول جشنواره جلوگیری کردند، اما در جشنواره ملی فرهنگ اقوام به دلیل تحریک برخی افراد ناهنجاری‌های زشتی علی‌رغم تمام ضوابط رخ داد. .


دشمن به دنبال این است که دستاوردهای کشور را وارونه نشان دهد

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد گفت: دولت سیزدهم با کار کارشناسی پروژه بزرگ اقتصادی را برای بهبود اقتصاد بیمار راه اندازی کرده است و دولت تمام تلاش خود را برای کمک به مردم به کار بسته است. گام.

وی افزود: دشمنان با اجرای این طرح سعی دارند با رسانه های خود عکس این موضوع را نشان دهند و باید مراقب باشیم چرا که دشمن دشمن است و از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می کند.

امام جمعه بروجرد در خصوص عزل و نصب ها تصریح کرد: اگر افرادی در عزل و نصب ها دخالت کنند و در این زمینه مشکل ایجاد کنند قطعاً اسامی آنها را اعلام می کنیم و همه باید پاسخگوی وظایف خود باشند. خوب عمل کن، در بعضی مسائل دخالت نکن.

حجت الاسلام حسینی گفت: خوشبختانه شهرستان بروجرد دارای نیروهای توانمند و جوانی است که برای جذب باید توسط مردم بومی استفاده شود.

وی با اشاره به اقدامات میرزای شیرازی گفت: اقدامات میرزا شیرازی برای لغو امتیاز تنباکو، هژمونی انگلیس را شکسته است.


تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین وظیفه دولت سیزدهم است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این جمعه کوهدشت گفت: همه ما وظیفه ای فراتر از نماز و روزه داریم، باید بر تمام وجود خود مسلط باشیم و با یاد خدا و یاد خدا دل را سبک کنیم.

وی افزود: گاهی تکبر مردم را منحرف می کند و از عبادت خالصانه الهی دور می کند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم توجه ویژه به نماز جمعه گفت: هرکس سه روز جمعه بی دلیل به نماز جمعه نرود منافق محسوب می شود; نعمت الهی در خط خداوند متعال بودن است، عزم و اراده باید قوی باشد و حق عبادت به درستی ادا شود.

وی با اشاره به روند تسلیم و تلاش امام خمینی (ره) برای رفع آن، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: این قانون برای این است که مردم ایران از سگ های آمریکایی محترم تر باشند و این قانون به گونه ای بود که اگر یک مرد بلندپایه ایرانی سگ آمریکایی را در ماشین می دزدد و زیر سوال می رود که سند بردگی ملت ایران و جنایتی است که در تاریخ اتفاق افتاده است.

طهماسبی با اشاره به اهمیت برنامه های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: دولت برنامه های مهمی در پیش دارد که دستگاه های مختلف باید از این امر حمایت کنند.بیماری نظام اقتصادی میراثی است که از دهه 50 در قرن گذشته و پس از آن به جا مانده است. انقلاب، دولت های مختلف کارهایی کردند، اما به طور کامل محقق نشد.

امام جمعه با اشاره به اهمیت اصلاح ساختار اقتصاد کشور گفت: رفع موانع رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی، حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی از وظایف مهم دولت است.

طهماسبی با اشاره به سیاست دولت برای تغییر توزیع ارز ترجیحی گفت: دولت در این زمینه شناسایی هایی انجام داده است، برای اجرای این طرح باید نظارت جدی فقط در سطح جامعه داشته باشد.

امام کوهدشت با بیان اینکه دولت باید در حوزه اطلاع رسانی نیز قوی باشد، گفت: دولت باید در جهت اصلاح ساختار بودجه، ایجاد اقتصاد، افزایش نیروی کار و تولید مولد، تامین امنیت غذایی، رفع مشکلات اقتصادی گام بردارد. آسیب پذیری، ارتقای یارانه ها و غیره.

وی خطاب به مردم گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به طور کامل در بازار موجود است و مردم نگران این موضوع نباشند. دیروز 15 تن گوشت مرغ توزیع شد و امروز با وجود روز ذبح فعال بود.

طهماسبی با اشاره به اهمیت سفر بشار اسد به ایران گفت: سوریه منابع بسیار مهمی دارد و خط مقدم جبهه مقاومت است.

امام جمعه کوهدشت با تاکید بر اینکه تعزیرات باید نظارت جدی بر بازار داشته باشند و با متخلفان برخورد قانونی کنند، گفت: مدیران کل باید مدیران شهری را با ویژگی های توانمندی، تعهد و انصاف انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید