نقش عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914447

معاون هماهنگ کننده ستاد جهاد سازندگی:

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی جهاد سازندگی و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از چوپانان و چوپانان عشایر ایلام گفت: عشایر به عنوان یکی از اقشار تولیدی اصلی شناخته می شوند. . نقش عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، گروهبان «سیدضیاء حزنی» معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی جهاد سازندگی و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از چوپانان و چوپانان گفت: استان ایلام که در ستاد امیرالمومنین (ع) بانروشان برگزار شد که عشایر یکی از ارکان کشور بوده و هستند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها این موضوع را مطرح و تاکید کرده اند. در مورد این مشکل

وی افزود: جامعه عشایری در 29 استان گسترده شده و این استان ها دارای جمعیت عشایری هستند.

سردار حزنی در ادامه گفت: تا امروز این همایش در اکثر استان های کشور برگزار شد که با اهداف خاصی برگزار شد و با استقبال خوبی مواجه شد.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی جهاد سازندگی نیز گفت: بحث شورای عشایری یکی از درخواست هایی بود که مورد موافقت قرار گرفت و خوشبختانه این مصوبات شورا در رفع نیازهای اساسی موثر بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: عشایر در دوران دفاع مقدس نقش سازنده ای در حراست از مرزها داشتند و تا کنون جامعه عشایری 11 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید