تحقق وعده رئیس جمهور کمتر از یک سال دیگر است/ اهواز نیازمند تصفیه خانه است

وی افزود: امروز پس از 10 ماه این طرح در خوزستان عملیاتی شده است تا 25 شهر استان از نعمت آب شرب با کیفیتی برخوردار شوند که 14 سال قول داده شده است. لذت بردن

امام جمعه موقت اهواز گفت: یک مرحله از این طرح وسیع شامل شهرهای آبادان و خرمشهر بود. در دولت دهم به بهره برداری رسید، اما سایر فازهای آن که به ۲۵ شهر از جمله اهواز متصل بود، متوقف ماند.

آیت الله حیدری ادامه داد: در دولت قبل در هشت سال تنش آبی در شهرهای آبادان و خرمشهر هیچ قدمی برداشته نشد.

وی گفت: طبق نظر کارشناسان این پروژه باید طی سه تا چهار سال آینده به بهره برداری می رسید اما با تلاش و پیگیری مستمر رئیس جمهور امروز به صورت فوق العاده به بهره برداری رسید و به بهره برداری رسید. تخصیص 1200 میلیارد تومان.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: اجرای این طرح در این مدت کوتاه نشان می دهد که حضور نیروهای جهادی شعاری نیست.

آیت الله حیدری تصریح کرد: سختی آب خوزستان گاهی به 8000 می رسد که امروز با افتتاح طرح غدیر به 2300 رسیده است و به گفته کارشناسان کیفیت و کمیت آب شرب افزایش می یابد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: اهواز نیازمند تصفیه خانه است. سه تصفیه خانه اهواز به دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام است و با اتمام این پروژه ها آب صددرصد با کیفیت به دست شهروندان اهوازی می رسد.

خطیب جمعه اهواز به طرح «مهر آفرین» اشاره کرد و گفت: این طرح باید هر چه سریعتر برای معلمان اجرایی شود تا قرارداد معلمان نهضت سوادآموزی رسمیت یابد و وضعیت حقوقی آنها مشخص شود.

آیت الله حیدری با اشاره به اتفاقات اخیر عراق گفت: در روزهای اخیر شاهد درگیری در بغداد و بصره و برخی شهرهای عراق بودیم، همچنان نگران نمازگزاران اربعین حسینی (ع) هستیم و از مردم عراق می خواهیم که توجه کنند. نزدیک شدن به اربعین حسینی.(ع) وحدت خود را داشته باشند تا آسیبی به مراسم بزرگ اربعین وارد نشود.

وی افزود: داعش به لطف نیروهای حشدالشعبی عراق تا حدودی منهدم شده است اما آنها در گوشه و کنار منتظر این اختلافات هستند تا از آن بهره ببرند. از دست دادن این اتحاد باعث می شود که زیارت کربلا و اربعین را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید