تکمیل تصفیه خانه شرق اهواز در اواسط اردیبهشت


زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823250

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به تکمیل خروجی فاضلاب شرق اهواز تا دو هفته دیگر گفت: با بهره برداری کامل از این تصفیه خانه بخش مهمی از مشکل فاضلاب شرق اهواز حل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه شرق اهواز به همراه مدیرکل دیوان محاسبات کشور گفت: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز با ظرفیت 112000 مترمکعب جمعیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه این تصفیه خانه در حال حاضر توانایی جمع آوری 70 هزار متر مکعب فاضلاب را دارد، گفت: تنها مانع باقیمانده برای بهره برداری از تصفیه خانه خط انتقال آن است که به گفته پیمانکار تا دو هفته دیگر تکمیل می شود. بودن.

کرمی نژاد ادامه داد: تصفیه فاضلاب این تصفیه خانه با تکمیل این خط آغاز می شود و برنامه ریزی برای فروش فاضلاب این تصفیه خانه به صنایع در حال پیگیری است.

مدیرعامل ویک خوزستان افزود: نهایی شدن خطوط تونل در عمق 15 متری از ورود فاضلاب به رودخانه کارون جلوگیری می کند و این فاضلاب به تصفیه خانه هدایت می شود.

مدیرکل دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به بازدیدهای قبلی خود از مراحل مختلف اجرای تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز گفت: سرعت ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز نسبت به گذشته قابل قبول است.

مهدی غفاری افزود: با راه اندازی خطوط باقیمانده این پروژه تا 2 هفته آینده به گفته پیمانکار، طی سالیان متمادی بخش مهمی از مشکل فاضلاب اهواز حل می شود.

وی فاضلاب را درد مزمن و قدیمی اهواز می داند و می افزاید: شرق اهواز نسبت به غرب این شهر پرجمعیت تر است و همین امر باعث شده تا بهره برداری از این تصفیه خانه بسیاری از مشکلات فاضلاب اهوازی ها را حل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید