تحقیق در مورد رویارویی اسکوچیچ و بنتو

تحقیق در مورد رویارویی اسکوچیچ و بنتو

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی شانزدهمین دیداری است که «دراگان اسکوچیچ» روی نیمکت ایران می نشیند. اسکوچیچ در 15 بازی خود با تیم ملی کشورمان 14 برد و یک تساوی کسب کرده و رکورددار روی نیمکت ایران بدون باخت است.

تنها تساوی ایران مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی انجام شد و حالا در دیدار برگشت که می توان از آن به عنوان یک آزمون حساس سطح بالا یاد کرد، می توان امیدوار بود اسکوچیچ همچنان شکست ناپذیر باشد.

از سوی دیگر پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی نیز آمار قابل توجهی در این تیم دارد. بنتو در 19 بازی خانگی مقابل کره جنوبی شکست نخورده و 15 برد و 4 تساوی کسب کرده است. او با 27 برد برای تیم ملی کره جنوبی در کنار سرمربی سابق تیم استیلیکه قرار دارد و شاید با شکست دادن ایران به تنها مربی کره ای تبدیل شود که بیشترین برد را به این تیم داده است.

در پایان این دیدار احتمالا رکورد یکی از این دو مربی شکسته خواهد شد. شاید اسکوچیچ که در غیاب بازیکنان کلیدی مانند مهدی طارمی، سامان کودوس و علیرضا جهانبخش قطعا در فاز هجومی ایراداتی خواهد داشت، اولین باخت خود را به ایران ثبت کند و شاید بنتو بیستمین بازی خود را بدون باخت ثبت نکند. . احتمال سوم تساوی ایران با کره جنوبی است که از نظر آماری به هر دو مربی کمک می کند تا رکوردهای خود را روی نیمکت هر دو تیم ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید