تحویل کالای مورد نیاز ماه مبارک رمضان در قم مشکلی ندارد


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820237

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کوم گفت: برای تامین کالاهای مورد نیاز ماه مبارک رمضان در کوم مشکلی وجود ندارد و گوشت قرمز، مرغ، شکر، شکر و سایر اقلام با نظارت و نظارت کامل توزیع می شود و مردم هیچ نگرانی ندارند. تا آخر ماه رمضان.» بودن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حاجی میرزا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: فرآیند تنظیم دقیق و مدیریت شده بازار سازمان جهاد کشاورزی استان قم از قبل از عید آغاز شد و آمادگی لازم را داشت تا کالاهای مورد نیاز را متناسب با ایام تعطیل و کالاهای مورد نیاز در شب عید و نیمه شعبان تحویل و توزیع کند. خوب بودند. نظارت کامل بر فرآیند انتشار و نظارت انجام شد.

حاجی رضا افزود: یک هفته مانده به شروع ماه مبارک رمضان، آمادگی لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان انجام شد. بر این اساس روند مطلوبی در زمینه تامین، توزیع و نظارت وجود دارد.»

وی گفت: تهیه و توزیع کالاهای مورد نیاز ماه مبارک رمضان در استان کوم مشکلی ندارد. اقدامات پیگیری ویژه ای برای تامین نفت انجام شد. برای توزیع نفت در استان قم مشکلی وجود ندارد و با توجه به اینکه باید آینده قم را نیز در نظر گرفت، ادامه داد: در حال انجام بیشتر برای ذخیره سازی نفت در استان هستیم، همچنین مشکلی برای تامین شکر وجود ندارد. و برنج برای مصارف خانگی، اتحادیه ها و شوراها و به اندازه کافی در حومه شهر ذخیره می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کوم گفت: در بحث عرضه گوشت قرمز و مرغ به دلیل تعطیلی و تعطیلی کشتارگاه ها، پیگیری های زیادی انجام شد و در حال حاضر روند توزیع گوشت در حال انجام است. طبیعی است. استان کوم هرجا که نیاز به مرغ و گوشت قرمز باشد درست می شود و موجودی گوشت قرمز و مرغ منجمد است و آماده توزیع است. اولویت اول ما هماهنگی با اصناف استان و فروشگاه های بزرگ شهرستان است.

حاجی رضا ادامه داد: در بخشی دیگر که باید در ماه مبارک رمضان نظارت شود، کمیته نظارتی که قبل از عید تشکیل شده بود همچنان فعال است و بر روند توزیع و تحویل کالا نظارت کامل دارند. مردم نگران اجناس ضروری نیستند، «برای ماه رمضان آماده شوید و در صورت مشاهده تخلف حتما با دولت در میان بگذارید.

وی گفت: در ایام نوروز توزیع کالا و عرضه کالا روند بسیار مطلوبی داشت و مشکل و کمبودی در تامین کالاها از جمله برنج، شکر، روغن، تخم مرغ، گوشت و میوه وجود نداشت و رفتیم. یک روند بسیار خوب. بعد از خودتان.”

حاجی رضا خاطرنشان کرد: برای ایام نوروز 500 تن پرتقال، 300 تن سیب در استان تحویل و توزیع شد و 23 غرفه توزیع میوه در استان به بهره برداری رسید. تنظیم بازار در غرفه های توزیع میوه انجام شد که تجربه موفقی بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: اقلام اصلی شب عید بر حسب نیاز تهیه شد و تنها یک بار افزایش قیمت تخم مرغ وجود داشت که آن هم یک مشکل ملی بود و با ورود تخم مرغ به سرعت مدیریت و برطرف شد. با عرضه مرغ و تخم مرغ

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید