تحویل ۹۰۰ هزار گذرنامه به زائران اربعین تا امروز


ساعت: 09:55
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894889

سردار شرقی از تحویل 900 هزار گذرنامه تا امروز به زائران اربعین خبر داد و گفت: از یک میلیون و 700 هزار درخواست گذرنامه به دفاتر پلیس گذرنامه سراسر کشور، 900 هزار نسخه تهیه و تحویل زائران اربعین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد شرفی معاون هماهنگ کننده فرج از تحویل ۹۰۰ هزار گذرنامه تا امروز به زائران اربعین خبر داد و گفت: با اطلاع رسانی دقیق و رفع به موقع تهدیدات احتمالی، تلاش می کنیم زائران اربعین در سلامت و آرامش کامل باشند. یک سفر امن.”

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور، پیشگیری از سرقت در حوزه خودرو و وسایل زائران را یکی از ماموریت های مهم پلیس در ایام اربعین برشمرد و افزود: در بحث پیشگیری از قاچاق کالا و ارز. کالا و برخورد با ورود و خروج ارز و داروی تقلبی. پلیس آماده برخورد با هرگونه ناهنجاری احتمالی در این مناطق بدون تسامح است.

سردار شرفی مدیریت و امنیت ترافیک جاده ها را یکی از مهمترین اقدامات زیرساختی پلیس برای تردد زائران اربعین دانست و گفت: حضور پلیس در جاده ها آرامش و امنیت را برای زائران به ارمغان می آورد.

وی گفت: تاکنون یک میلیون و 700 هزار درخواست گذرنامه توسط مردم در دفاتر پلیس گذرنامه سراسر کشور ثبت شده که از این تعداد 900 هزار جلد تهیه و در اختیار زائران قرار گرفته است.

این افسر ارشد پلیس کشور از صدور گذرنامه موقت برای زائران خبر داد و گفت: گذرنامه هایی که تاریخ صدور آنها از شهریور 91 به بعد است از مهر به مدت 6 ماه تمدید شده و برای سفر اربعین قابل استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید