تحویل 700 دستگاه خودرو به معلمان در قالب طرح لیزینگ خودرو

تحویل 700 دستگاه خودرو به معلمان در قالب طرح لیزینگ خودرو

حمیدرضا نجف پور کردی مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان درباره ارائه خدمات بیشتر به فرهنگیان گفت: در گذشته با شرکت های فروش و خودروسازان قراردادی برای ارائه 7000 خودرو منعقد کرده بودیم و در حین تحویل، اتفاقی برای خودروی خودروسازی افتاد. صنعت کشور دستور رئیس جمهور درباره این قرارداد تمام شد، در این مرحله موفق شدیم 700 خودرو بگیریم که در فاز اول همان 7 هزار خودرو را اجرا کردیم.

وی ادامه داد: چارچوب های استانی را ابلاغ کرده ایم که شرکت های خودروسازی کشور باید این چارچوب را رعایت کنند و همچنین شرایطی را به مردم ابلاغ کرده ایم که خودروسازی کشور باید این چارچوب را رعایت کند و همچنین شرایط مردم را مشخص کرده ایم که باید به این چارچوب عمل کنند. ماشین بگیر قرعه کشی در حال انجام است.

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان خاطرنشان کرد: بقیه را رها نمی کنیم و در حال مذاکره با دستگاه های حاکمیتی و شرکت های خودروسازی هستیم تا بتوانیم دوباره خودرو بدهیم.

نجف پورکردی درباره تامین مسکن اساتید اظهار داشت: در بسته برنامه و خدمات جامعه آموزش، یکی از سرفصل ها اسکان اساتید است. ما با همکاری وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ، وزارت مسکن و بانک مسکن به دنبال طرحی هستیم که ظرفیت وزارتخانه ها و معلمان را برآورده کند، زیرا ظرفیت چندانی برای تامین مسکن با این هزینه هنگفت نداریم. بنابراین همه باید کمک کنند و برای این کار مکاتبات زیادی انجام داده ایم و مدل کلی این طرح توسط دو وزارتخانه تهیه شده و در حال نهایی شدن است و جلساتی در این راستا بین دو وزارتخانه برگزار کرده ایم که باید طی شود. فرآیندی است و تحت کنترل ما نیست و یک فرآیند فرا نهادی است. به همین دلیل نمی توانیم قول بدهیم.

وی ادامه داد: در این مرحله در حال بحث ظرفیت هستیم، به عنوان مثال آموزش و پرورش چگونه می تواند زمین این کار را تامین کند، همانطور که دولت در مجلس به دلیل کمبود زمین و امکانات تصمیم گرفته است که هر نهادی نیاز مسکن را تامین کند. از کارکنان خود باید خدمات ارائه کنند و وزارت مسکن باید ظرفیتی را به جنبش ملی مسکن اختصاص دهد که در حال حاضر در مورد ظرفیت آنها بحث می کنیم. اینکه چه تعداد از 1600000 نفر ما بی خانمان هستند یا به دنبال بهبود مسکن خود هستند، زمانی مشخص می شود که ظرفیت ها مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید