تخصص ستاره پرسپولیس مشخص شد

تخصص ستاره پرسپولیس مشخص شد

رامین رضایان و صادق محرمی مدافعان راست تیم ملی در جام جهانی هستند. رامین برای دومین بار راهی جام جهانی می شود و صادق محرمی در لیست بازیکنانی است که برای اولین بار جام جهانی را تجربه خواهند کرد. این دو در این فصل عملکرد خوبی داشتند و کی روش تصمیم گرفت سمت راست خط دفاعی تیمش را به آنها بدهد.

کارلوس کی روش که به شدت به محرمی متکی بود در بازی اول مقابل انگلیس از او استفاده کرد اما صادق نتوانست انتظارات کی روش را برآورده کند و در دیدار مقابل ولز صادق جای خود را به رامین داد و رضاییان یکی از بهترین بازی ها را انجام داد. او دوران ورزشی خود را مقابل این تیم به نمایش گذاشت. رامین نه تنها دفاع فوق العاده ای انجام داد، بلکه با پاس هنرمندانه طارمی توانست گل دوم تیم ملی را نیز به ثمر برساند.

درخشش رامین در جام جهانی تعجب بسیاری را برانگیخت زیرا مدت ها بود که چنین عملکردی را از این بازیکن ندیده بودیم. در مورد رضاییان دو نکته جالب وجود دارد. اولین نکته این است که این بازیکن نباید در جام جهانی شرکت می کرد.

اسکوچیچ که اعتمادی به رامین نداشت یک بار هم او را به اردوهای تیم ملی دعوت نکرد و اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می ماند قطعا رضاجان جایی در فهرست نهایی تیم ملی نداشت. نکته جالب دیگر در مورد رامین تقابل او با ستاره های دنیای فوتبال است.

رضاییان در جام جهانی 2018 مقابل فوق ستاره هایی مانند رونالدو یا بازیکنانی مانند ایسکو و داوید سیلوا عملکرد خوبی داشت و در آن دوره توانست ستاره هایی مانند گرت بیل و هری ویلسون را متوقف کند. به نظر می رسد رامین جام جهانی را کاملا متفاوت از سایر بازی ها بازی کند و در رام کردن ستاره های دنیای فوتبال استعداد خاصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید