تخصیص هزار میلیارد تن برای اجرای پروژه های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803248

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد؛

نادر زینلی گفت: در مجموع یک میلیارد میلیارد تن برای پروژه های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی در سراسر کشور اختصاص یافته است تا پروژه های این حوزه تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ نادر زینلی مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل استان های چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، سیاسی و… در استان ها مطابق با سیاست های وزارت در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: حفظ میراث فرهنگی، بکارگیری روش های نوین و خلاقانه مطابق با اختیارات ادارات کل در استان ها، تحول مناسب در جذب گردشگر، جلب مشارکت بخش خصوصی، تقویت بوم گردی، بهبود خدمات هتلداری، هتل آپارتمان ها و غیره. وزیر ویژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی.
مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه گسترش و تقویت همکاری های داخلی برای ارائه خدمات بهینه به مردم بسیار مهم است، ادامه داد: مسئولیت تنها یک عنوان است، همه ما یک عنوان داریم. وظیفه دست به دست هم دادن برای بهبود کار اداره کل و خدمات رسانی به جامعه هدف.
زینلی گفت: امروز استان چهارمحال و بختیاری با توجه به نتایج حاکمیت خود جایگاه ویژه ای در بین 31 استان کشور دارد.
وی خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری هنوز صورت نگرفته است، بنابراین هنوز فرصت برای بحث و بررسی درباره پروژه ها و طرح های مرتبط با گردشگری در جلسات وجود دارد که پس از تصویب در سفر رئیس جمهور به تصویب می رسد.
مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: بالغ بر یک میلیارد میلیارد تن برای طرح هایی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی در سراسر کشور تخصیص داده شده است، بنابراین طرح هایی در این زمینه انجام می شود. قوطی دوباره پر شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید